Bouwjaar | 15-11-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.250 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
€ 6.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-11-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.250 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Der Gooi Dealer Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jool hulstraat 9 |
Postcode | 1327 HB |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43710107 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandergooidealer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 214 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.805 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 675 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Aangeboden een goed rijdende Citroën C4 automaat. Het betreft hier een origineel Nederlands exemplaar voorzien van Nap en onderhoudshistorie. Het betreft hier een zeer rijkelijk uitgerust exemplaar.
Opties:
Automatische Airco
Elektrische ramen
Panoramadak
Flippers op het stuur
Massage stoelen
Lederen interieur
Parkeersensoren voor en achter
Dode hoek detectie
Xenon
Etc etc.
Voor de snelle beslisser!
Voor vragen kunt u altijd contact opnemen,
Van der gooi dealer occasions
Alle inruil is bespreekbaar. Om teleurstellingen te voorkomen is het raadzaam om eerst te bellen voor de beschikbaarheid van de auto alvorens u langskomt. Omdat wij vaak onderweg zijn om auto's in te kopen werken wij voornamelijk op afspraak.
Het is ook mogelijk om langs te komen op zondagen, feestdagen en in de avonduren.
Ondanks dat alle informatie op deze site en op de website zo zorgvuldig mogelijk heeft gepubliceerd zijn spel- en drukfouten niet uitgesloten. Van der gooi dealer occasions kan niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 | Comfort 2.0
Citroën heeft naam gemaakt door uitgesproken comfortabele auto's te bouwen. Door de jaren heen hebben modellen zoals de DS, CX, XM en C6 de reputatie van Citroën niet alleen versterkt, ze hebben zelfs voor een verandering in de hele autowereld gezorgd. Nu wil Citroën opnieuw verschil maken met de nieuwe C4. Gaat dat lukken?
De Citroen C4 legt de nadruk op comfort. Dat komt vooral tot zijn recht bij de elektrische e-C4 die overtuigt met luxe, verfijning, moderne techniek, fijne stoelen en een statig weggedrag.
Plus
- bijzonder comfortabel
- moderne, rijke uitrusting
- eigenzinnige vormgeving
Min
- matige hoofdruimte achterin
- zicht in binnenspiegel gehinderd door balk over achterruit
Conclusie
Is de nieuwe Citroën C4 even revolutionair als beroemde modellen uit het verleden? Ja, maar op zijn eigen manier. De modellen uit het hogere segment vinden namelijk hun opvolger bij Citroën's chique zustermerk DS. Dit geeft Citroën de vrijheid om te kiezen voor een unieke stijl (iets tussen sedan, hatchback en SUV in) en aankleding.
De C4 met benzine- of dieselmotor biedt het beloofde comfort dankzij de stoelen, uitrusting, geluidsisolatie en het karakter van het onderstel. De motoren zijn modern, maar niet meer dan dat. Binnen de grenzen van het budget en mechanische techniek biedt Citroën hiermee maximaal comfort.
Door te kiezen voor elektrische aandrijving kan de C4 comfort versie 2.0 bieden. De elektrische aandrijving zorgt voor meer rust, comfort en souplesse dan een verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is het extra gewicht van de accu's geen nadeel, maar zorgt het juist voor meer rust en grootsheid. Het bereik van 350 km (320 km in de test) is ruimschoots voldoende voor dagelijkse ritten, zonder bij iedere stop te hoeven opladen en met de nodige reserve voor de gemoedsrust. Echter: dit geldt voor vrijwel iedere elektrische auto. Het verschil zit in het karakter. Veel elektrische auto's etaleren hun techniek en zetten dat in als voornaamste verkoopargument. Bij de e-C4 is elektrische aandrijving juist een middel om het comfort naar een volgend niveau te brengen.