Citroen C4 Picasso 1.6 VTi Business NAVI, CLIMA, AIRCO, TREKHAAK, CAMERA,CRUISE CONTROL, BLUETOOTH.
€ 7.450,-
Bouwjaar | 20-08-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.257 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Citroen C4 Picasso 1.6 VTi Business NAVI, CLIMA, AIRCO, TREKHAAK, CAMERA,CRUISE CONTROL, BLUETOOTH.
€ 7.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-08-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.257 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoparc B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoorn 174 |
Postcode | 2404 HK |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25476705 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoparc.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2016
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 57 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Lengte: 443 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.227 kg
Laadvermogen: 673 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieur: Tissu, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis prijs (inbegrepen): Auto word afgeleverd met een geldige APK.
- Service pakket (€ 399 meerprijs): 6 maanden Huisgarantie, dit houd in Autoparc betaald werkplaatstarief en consument betaald het onderdeel wat vervangen of defect is.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis prijs"): Huisgarantie (6 maanden garantie)
Aan de in deze advertentie getoonde informatie en prijzen kunnen op geen enkele wijze rechten ontleend worden en al het getoonde is onder voorbehoud van type- en/of (digitale) weergave fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 Picasso | Speciaal voor iedereen
Ruimte is het allerbelangrijkste punt bij de keuze van een MPV (Mutli Purpose Vehicle). Bij zo'n praktische gezinsauto komen zaken zoals luxe of rijeigenschappen op de tweede plaats. Het uiterlijk wordt vaak helemaal vergeten. Citroën brengt daar nu verandering in! De "C4 Picasso" zou even praktisch en comfortabel zijn als de concurrentie, maar koppelt dat aan een bijzondere vormgeving.
Citroen toont lef met de nieuwe C4 Picasso! Door anders te zijn, is de C4 Picasso op diverse punten automatisch beter dan de concurrentie. Helaas valt de benzinemotor tegen, de diesel overtuigt wel.
Plus
- uitstekend weggedrag i.c.m. dieselmotor
- stil en comfortabel
- ruim en praktisch
Min
- testauto niet vrij van rammeltjes en elektrische storingen
- matig weggedrag i.c.m. benzinemotor
Conclusie
Citroën toont lef met de nieuwe C4 Picasso; waarvoor hulde! Door anders te zijn, is de C4 Picasso op diverse punten automatisch beter dan de concurrentie. Op sommige punten stelt de C4 Picasso echter teleur of zal de auto slechts bij een select publiek in de smaak vallen.
Het belangrijkste kritiekpunt is het weggedrag van de versie met benzinemotor. Deze stuurt te licht en wanneer het de auto lastig wordt gemaakt, is het weggedrag matig. Diverse elektronische systemen zijn lastig te bedienen of doen niet wat er van verwacht mag worden. In vergelijking met de concurrentie gebruikt Citroën conservatieve techniek met als resultaat heel gemiddelde prestaties en verbruikscijfers.
In combinatie met de dieselmotor is de C4 Picasso een heerlijk sturende auto die volop comfort biedt. Dankzij de bijzondere vormgeving en complete uitrusting weet de C4 Picasso zich echt van de massa te onderscheiden. Vooral mensen die tot nu toe geen MPV wilden hebben vanwege de nietszeggende uitstraling, zullen zich aangetrokken voelen tot deze exclusieve Citroën.