Bouwjaar | 21-04-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.425 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 5.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-04-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.425 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ProfCars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Birkstraat 103-A |
Postcode | 3768 HD |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18629945 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R17
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 186 x 145 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.558 kg
Laadvermogen: 532 kg
GVW: 2.090 kg
Max. trekgewicht: 1.720 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 212 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik in de stad: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Wees meer dan welkom voor een bezichtiging en/of proefrit!
Wij zijn gespecialiseerd in het in- en verkopen van personenauto's. Wees meer dan welkom in onze showroom in Soest! Wij werken op afspraak, voor vertrek om een afspraak te maken en om te informeren of de gewenste occasion nog beschikbaar is. Dit kan ook op zondag of eventueel in de avonden!
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C5 | Karakterkwestie
Saaie zakenauto's zijn er al genoeg. Ze worden gemaakt voor voorspelbare zakenmensen die iedere dag van 9-tot-5 hetzelfde werk doen. Maar het kan ook anders! Speciaal voor de karaktervolle uitblinker introduceert Citroën nu de nieuwe, eigenzinnige C5. Is anders ook beter?
De Citroen C5 onderscheidt zich van de massa met ongekend comfort en een uitgesproken vormgeving. De prijs, uitrusting en ruimte zijn juist heel gemiddeld.
Plus
- zeer comfortabel
- overtuigt als bijzondere, exclusieve zakenauto
- stille, zuinige dieselmotor
Min
- slechts één (onhandige) bekerhouder
- elektronische handrem reageert vervelend traag
- wel anders, niet vernieuwend
Conclusie
De nieuwe C5 is geen brave meeloper, maar een echte eigenzinnige Citroën. Het uitgesproken karakter zal echter niet iedereen aanspreken. Heel gewoon zijn de prijs, de uitrusting en de binnenruimte. Bovengemiddeld goed zijn de ergonomie, de afwerking en de vormgeving. De twee liter dieselmotor is stil en sterk.
Echt uitblinken doet de Citroën op het gebied van comfort. Het bijzondere interieur geeft de C5 een exclusief gevoel. Hydractive III weet zelfs het slechtste wegdek glad te strijken. Vooral in de stad en op slechte buitenwegen komt het systeem tot z'n recht. Met een druk op de sport-knop verandert het karakter en gedraagt de C5 zich als een traditionele, vertrouwde zakenauto.