Citroen C6 2.2 HdiF 160pk, climate control,electrische voorstoel,cruisecontrol,leder int,parkeersensoren,

€ 9.888,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-02-2009
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 141.414 km
Deuren 4
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.179 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Citroen C6 2.2 HdiF 160pk, climate control,electrische voorstoel,cruisecontrol,leder int,parkeersensoren,


€ 9.888,-

Algemeen

Bouwjaar 12-02-2009
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 141.414 km
Deuren 4
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.179 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autopark Uden BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weverstraat 2
Postcode 5405 BN
Plaats Uden
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)413 - 332424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoparkuden.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2006 - aug 2008

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 72 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 217 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 491 x 186 x 146 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.795 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 2.280 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 523 - € 560 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C6 | Niet gek

Eind 2005 werd de Citroën C6 geïntroduceerd. Maar vrijwel direct was de vraag naar Citroëns nieuwe vlaggenschip groter dan verwacht. Maanden lang was de auto alleen in Frankrijk leverbaar. De wildste geruchten deden de ronde waarom de C6 niet in andere landen verkrijgbaar was. Nu komt aan alle speculaties een einde: het nieuwe topmodel van Citroën is in heel Europa beschikbaar en het is eindelijk tijd voor een testrit. Maakt de C6 de verwachtingen waar?

Autotest | Citroen C6 Niet gek

Het topmodel van Citroen, de C6, kan zich op alle vlakken meten met de concurrentie. De C6 is lekker eigenwijs, maar niet zo innovatief als topmodellen van Citroen uit het verleden.

Plus

  • bijzonder comfortabel
  • exclusief
  • zeer ruim, ook achterin

Min

  • niet zo revolutionair als de voorgangers
  • onprettig schakelende automaat
  • matig navigatie- en communicatiesysteem

Conclusie

Citroën heeft haar clientèle lang in spanning gehouden, maar de C6 is het wachten waard. Dit nieuwe topmodel van Citroën doorstaat de vergelijking met toppers van andere merken glansrijk. De uitrusting en het comfort zijn vergelijkbaar met die van andere luxe auto's. De prestaties van de benzinemotor blijven iets achter bij de concurrentie.

Zoals het hoort bij een echte Citroën is de C6 anders, eigenzinnig en eigenwijs. De revolutie blijft echter uit: de C6 biedt geen futuristische techniek of baanbrekende vormgeving die over lange tijd nog steeds vernieuwend is. Kortom: de Citroën C6 is niet gek, maar juist het topmodel van Citroën zou eigenlijk te gek moeten zijn.

Deel deze advertentie