Bouwjaar | 28-05-1959 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 41.591 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.898 cc |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
€ 39.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-05-1959 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 41.591 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.898 cc |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Palermo |
Contactpersoon | Lorenzo Palermo |
Adres | Kezelberg 11 |
Postcode | 8560 |
Plaats | Moorsele |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)56 - 509984 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagepalermo.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
- model 1955, 1ste fase
- uiterst zeldzaam, collectors item
- in perfecte staat
- geen roest noch verborgen gebreken
- originele chassis zonder laswerk
- revisie van dichtingen motor + revisie remmen
- nieuwe banden
- nieuwe deurpanelen
-één van de weinige id-en met een origineel NIET gespoten dak
Wagen te bezichtigen bij :
Garage Palermo
Kezelberg 11
8560 Moorsele
maa tem vrij : 08u00-12u00 & 13u30-18u00
zat : op afspraak
tel : 00 32 56 50 99 84
gsm : 00 32 468 51 35 59
info@garagepalermo.be
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS | La Bombe Citroen
Dit jaar viert het Franse automerk Citroën haar 90-ste verjaardag en dat wordt enige luister bijgezet met een restyling van het logo en ... een nieuwe versie van de legendarische DS! Op de autosalon van Genève is een prototype van deze DS3 genaamde 'voiture' onthuld; de '3' is daarbij een verwijzing naar de Citroën C3, waar het onderstel van is geleend. Het model ziet er aardig uit, maar heeft overigens meer weg van een gecitroniseerde nieuwe MINI dan van de goddelijke DS die in 1955 insloeg als een bom.
De Citroen DS sloeg bij de introductie in 1955 in als een bom dankzij de bijzondere vormgeving, moderne techniek en het hoogstaande comfort. Daarom is de auto nu een gewilde klassieker.
Plus
- Tijdloos design en vormgeving
- Hoogstaand (rij)comfort (zweven over de weg)
- Erg veilig (alles is bekrachtigd)
Min
- Alert zijn op roestvorming
- Het blijft Citroen, niet wakker liggen van lampje en/of slangetje kapot
- Cabrio's zijn onbetaalbaar geworden