Bouwjaar | 01-07-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Rapido |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue Saint Sang 79 |
Postcode | 5060 |
Plaats | Auvelais |
Land | België |
GSM | +32 (0)499 - 310100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-rapido.eu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
10499 € PRIX PARTICULIER GARANTIE 1 AN
CONTROLE TECHNIQUE CAR PASS
DEMANDE D IMMATRICULATION ECT ...
- VOITURE ENTIEREMENT REVISE
- CREDIT RAPIDE SANS ACOMPTE
- REPRISE DE VOTRE VOITURE
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS4 | Opvallend goed
Zoekt u een auto die iedere rit tot een ware sensatie maakt? Een auto die zo opvallend is dat hij de jaloezie en bewondering van al uw collega's uitlokt? Dan is de Citroën DS4 wellicht de auto voor u. De DS4 is gebaseerd op de brave C4, maar is de extravagante levensgenieter van het duo middenklassers van Citroën.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroen een keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier groter.
Plus
- volop rijplezier
- originele vormgeving
- uitstekende prestaties, bescheiden verbruik
Min
- matige ruimte achterin
- achterruiten niet te openen
- forse prijs
Conclusie
Veel auto's proberen twee uitersten te combineren. Ze moeten sportief en toch comfortabel zijn, compact en toch ruim of opvallend en conservatief. Het gevolg is altijd een compromis tussen beide. Daarom brengt Citroën voortaan twee varianten van nieuwe modellen uit. De C4 is de meer behoudende auto van het nieuwe duo middenklassers. De hier gereden DS4 is de levensgenieter.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroën een duidelijke keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom beduidend minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier enorm.
Dat wordt versterkt door de motoren. De hier gereden HDi 160 en THP 200 zijn beide levendig, sterk en desondanks aangenaam zuinig. Het plezier wordt compleet gemaakt door de creatieve vormgeving, wat deze DS4 in alle opzichten opvallend goed maakt.