Bouwjaar | 12-11-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.178 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 10.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-11-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.178 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bertens Oisterwijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Belgiëstraat 8 |
Postcode | 5061 KG |
Plaats | Oisterwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5423030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.goedbeterbertens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2011 - 2015
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Lengte: 428 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.338 kg
Laadvermogen: 497 kg
GVW: 1.835 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 715 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Fijnstofuitstoot: 2 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Minimaal 15 ltr. brandstof en/of volle tractiebatterij, Nieuwe APK (indien van toepassing), Onderhoudsbeurt volgens schema, Technische controle
Een plaatje van een auto, en bijna uniek! Deze 165pk vol automaat rijd super, is voorzien van het aller mooiste interieur mogelijk en nog heel veel andere leuke gadgets en speeltjes. De DS4 is een zeldzame verschijning, en dat maakt hem nu net zo leuk. Rijd eens wat anders als iedereen rijd. Sportief, een hoge zit een goede automaat, veel PKs en alle opties die u zich maar kan wensen. En dat voor dit geld! Rijklaar geleverd incl 12 maanden BOVAG garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS4 | Opvallend goed
Zoekt u een auto die iedere rit tot een ware sensatie maakt? Een auto die zo opvallend is dat hij de jaloezie en bewondering van al uw collega's uitlokt? Dan is de Citroën DS4 wellicht de auto voor u. De DS4 is gebaseerd op de brave C4, maar is de extravagante levensgenieter van het duo middenklassers van Citroën.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroen een keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier groter.
Plus
- volop rijplezier
- originele vormgeving
- uitstekende prestaties, bescheiden verbruik
Min
- matige ruimte achterin
- achterruiten niet te openen
- forse prijs
Conclusie
Veel auto's proberen twee uitersten te combineren. Ze moeten sportief en toch comfortabel zijn, compact en toch ruim of opvallend en conservatief. Het gevolg is altijd een compromis tussen beide. Daarom brengt Citroën voortaan twee varianten van nieuwe modellen uit. De C4 is de meer behoudende auto van het nieuwe duo middenklassers. De hier gereden DS4 is de levensgenieter.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroën een duidelijke keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom beduidend minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier enorm.
Dat wordt versterkt door de motoren. De hier gereden HDi 160 en THP 200 zijn beide levendig, sterk en desondanks aangenaam zuinig. Het plezier wordt compleet gemaakt door de creatieve vormgeving, wat deze DS4 in alle opzichten opvallend goed maakt.