Citroen DS5 1.6 BlueHDi So Chic1ER MAIN60X275.51/€

€ 14.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-06-2014
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 52.265 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.560 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Citroen DS5 1.6 BlueHDi So Chic1ER MAIN60X275.51/€


€ 14.990,-

Algemeen

Bouwjaar 01-06-2014
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 52.265 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.560 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Pilette Leuze SPRL
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Chaussée de Tournai 6
Postcode 7900
Plaats Leuze En Hainaut
Land België
Telefoon +32 (0)69 - 666166 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +32 (0)476 - 996779 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.piletteleuze.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

**** FINANCEMENT SUR PLACE***
x €
TAEG %
Pilette Leuze SPRL est courtier en crédit et intermediaire auprès de,
*Record Bank(CBFA12165A) et Alpha crédits
*contacte et renseignement service financement :0476/996.779
* Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent !


VEHICULE GARANTI 12 MOIS + CONTROLE TECHNIQUE + REVISION MECANIQUE ET CARROSSERIE POUR:15500 €
POSSIBILITER D'UNE EXTENSION DE GARANTIE 24 MOIS A.P.D 455€

CV FISCAUX (CV) :
TAXE DE CIRCULATION ANNUELLE - TCA POUR LA WALLONIE : €
TAXE DE MISE EN CIRCULATION - TMC : €
ECOBONUS-MALUS : 0€
CALCULS VALABLES À PARTIR DU 1.7.2020
Le module de calcul de ce site est exclusivement un outil de simulation sans aucun caractère officiel ni aucune valeur juridique. Le calcul effectué par ce module est basé sur les informations qui sont actuellement en possession de FEBIAC. Bien que FEBIAC mette tout en œuvre afin de vous informer correctement, nous déclinons toute responsabilité en cas d'erreur.
Calculs valables à partir du 1.7.2020

*Texte sous réserve d'erreurs typographiques et non contractuel*

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen DS5 | Franse slag of Franse flair?

Ooit was de autowereld overzichtelijk. De Duitsers maakten betrouwbare auto's, de Zweden bouwden veilige auto's, uit Italië kwamen mooie auto's en de Fransen zorgden voor comfortabele auto's. Inmiddels is dat beeld heel anders. Zo introduceert Citroën nu de DS5; een auto die schoonheid met degelijkheid en rijplezier met een laag verbruik belooft te combineren.

Autotest | Citroen DS5 Franse slag of Franse flair?

De DS5 onderscheidt zich niet alleen met bijzondere lijnen, maar ook met een bijna kunstige afwerking. De rijeigenschappen zijn het sterkste punt van de DS5. De besturing en wegligging zijn uitstekend

Plus

  • onderscheidende vormgeving
  • volop rijplezier
  • prima prestaties, beschaafd verbruik

Min

  • matige hoofdruimte voorin
  • matige beenruimte achterin
  • hybride-aandrijving minder verfijnd dan bij andere merken

Conclusie

Citroën wil zich met de DS5 onderscheiden door degelijkheid te combineren met schoonheid en rijplezier met een laag verbruik. Een uitgebreide proefrit leert dat Citroën in deze opzet is geslaagd.

De DS5 onderscheidt zich niet alleen met bijzondere lijnen, maar ook met een bijna kunstige afwerking, terwijl de kwaliteit op een hoog niveau staat. De cockpit-achtige opzet zorgt voor een bijzondere atmosfeer in het interieur, zij het dat dit wel ten koste gaat van de ruimte. Als het gaat om veiligheidsvoorzieningen, dan scoort de DS5 niet meer dan gemiddeld goed; andere merken gaan op dit vlak verder.

De rijeigenschappen zijn het sterkste punt van de DS5. De besturing en wegligging zijn uitstekend. De Hybrid4 presteert prima en biedt zelfs beperkte off-road capaciteiten, terwijl het verbruik bescheiden is. Toch biedt de THP 200 benzinemotor nog meer comfort en nog meer rijplezier. Daarmee biedt de DS5 Franse flair en delen de Fransen een flinke slag uit aan de concurrentie.

Deel deze advertentie