Bouwjaar | 28-04-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 171.415 km |
Deuren | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
€ 21.900,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 171.415 km |
Deuren | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mommersteeg auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veerweg 19 |
Postcode | 5171 PW |
Plaats | Kaatsheuvel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55992069 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mommersteegautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Autotransporter
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Lengte/hoogte: L3H1
Wielbasis: 385 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.910 kg
Laadvermogen: 1.590 kg
GVW: 3.600 kg
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,77 l/100km (1 op 12,9)
CO2-uitstoot: 206 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal
Zeer nette autotransporter met geheel aluminium laadbak waardoor hij 1600 kg laadgewicht heeft en een trekgewicht van 2500 kg.
Luchtvering achter.
Nieuwe lier met afstands bediening.
Lichtgewicht rijplaten.
Afsluitbare spanbanden koffer.
Pas grote beurt gehad met 4 nieuwe banden.
Chip van 200 pk en koppel van 450 nm.
Prijs is exclusief b.t.w
B.p.m vrij.
= Bedrijfsinformatie =
Uiteraard bent u van harte welkom voor een bezichtiging of een proefrit. Wij maken graag een passend (inruil)voorstel voor u. Het is wel raadzaam vooraf telefonisch contact met ons op te nemen voordat u ons bedrijf bezoekt, zodat u de zekerheid heeft dat de gewenste auto nog in ons bezit is. E-mail wordt beperkt gelezen. Alleen prijsindicaties voor inruilen per telefoon.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.