Citroen Jumper 30 2.2 BlueHDi 120 L1H1 Control Economy | AIRCO | NAVI |

€ 17.900,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-12-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 88.977 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.179 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Citroen Jumper 30 2.2 BlueHDi 120 L1H1 Control Economy | AIRCO | NAVI |


€ 17.900,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-12-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 88.977 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.179 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Knoop Maarssen BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kometenweg 7
Postcode 3606 BD
Plaats Maarssen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)346 - 586444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.knoopweb.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2024

Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxB): 496 x 205 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.850 kg
Laadvermogen: 1.150 kg
GVW: 3.000 kg

Interieur
Interieur: Stof darko zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- KNOOP BASIS PAKKET (inbegrepen):

- Geldige APK

- Tenaamstelling


Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- KNOOP PAKKET 1 (€ 395 meerprijs): - APK-Keuring. - Tenaamstelling. - NAP check. - Reinigen Interieur. - Gewassen . - Vloeistoffen check. - Brandstof (20 liter). - Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck;
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "KNOOP BASIS PAKKET"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Car garantie
- KNOOP PAKKET 2 (MEEST GEKOZEN) (€ 795 meerprijs): - APK-Keuring. - Tenaamstelling. - NAP check. - Reinigen Interieur. - Gewassen . - Vloeistoffen check. - Brandstof (20 liter). - Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntenchec, onderhoudsbeurt bij levering en 12 maanden mobiliteitsservice (Mazda) 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "KNOOP BASIS PAKKET"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Car garantie; Nieuwe APK
- KNOOP PAKKET 3 (€ 995 meerprijs):

- APK-Keuring

- Tenaamstelling

- NAP check 

- Reinigen interieur 

- Gewassen 

- Vloeistoffen check 

- Brandstof (20 liter) 

- Inspectierapport aanwezig 

- Onderhoudsbeurt 

- 12 maanden Comfort CarGarantie 

- (Europadekking bij alle merkdealers!) 


Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "KNOOP BASIS PAKKET"): Car garantie; Nieuwe APK

Overige informatie
Garantie: Tot 31 March 2024

Is deze auto iets voor u? Genoemde prijs is een basisprijs. Wij informeren u graag welke garantie en onderhoudspakketten er op deze auto mogelijk zijn, of kijk ook op Knoop-mazda.nl. U bent van harte welkom voor een vrijblijvende nadere kennismaking.


Pakket 1:  395,-
- 12 maanden garantie
- Volledig reinigen van in- en exterieur
- Geldige APK
- Vloeistoffen check

Pakket 2:  795,- 
- 12 maanden BOVAG garantie
- Volledig reinigen van in- en exterieur
- Voorzien van minimaal 12 maanden APK
- Onderhoudsbeurt volgens sc

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie