Bouwjaar | 30-04-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 283.958 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-04-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 283.958 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopoets Beilen |
Contactpersoon | Arthur Bagramjan |
Adres | Ossebroeken 12E |
Postcode | 9411 VR |
Plaats | Beilen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16519021 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopoetsbeilen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Wielbasis: 345 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.875 kg
Laadvermogen: 1.425 kg
GVW: 3.300 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal
Al onze auto's zijn in zeer goede staat. Bovendien poetsen en polijsten wij de auto's, zodat ze er weer uitzien als nieuw. Ook het interieur is professioneel gereinigd. Dit alles bieden wij als extra service binnen de scherpe prijs waarvoor de auto's worden aangeboden.
BEL VOOR EEN AFSPRAAK EN KOM LANGS VOOR EEN PROEFRIT.
INRUIL IS MOGELIJK.
Openingstijden:
Maandag t/m Zaterdag: 09:00 - 17:30
's avonds en zondag op afspraak mogelijk!
AUTO POETS BEILEN
Ossebroeken 12
9411 VR BEILEN
Mob: 0616519021
Tel: 0593566933
W: www.autopoetsbeilen.nl
E: info@autopoetsbeilen.nl
Disclaimer: ondanks onze inspanningen is het mogelijk dat er fouten zijn gemaakt in onze advertenties. Het is dan ook niet mogelijk rechten te ontlenen aan onze advertenties. Wij adviseren u al hetgeen u van belang acht na te vragen bij de aankoop van een auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.