Citroen Jumper 30 2.2 HDI L1H1 Airco,Navi,Camera,Cruise

€ 9.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-06-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 209.747 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Citroen Jumper 30 2.2 HDI L1H1 Airco,Navi,Camera,Cruise


€ 9.450,-

Algemeen

Bouwjaar 24-06-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 209.747 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Verweij
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lange Schaft 15
Postcode 3991 AP
Plaats Houten
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6371249 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.verweijautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun 2014 - jul 2016
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 496 x 205 x 225 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.820 kg
Laadvermogen: 1.180 kg
GVW: 3.000 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 130 per kwartaal

prijs is exclusief btw

In een Franse auto ervaart u niet alleen een fantastische rijbeleving, maar ook uitstekende prestaties en innovatieve extra?s. De auto is van het bouwjaar 2015 en is van de eerste eigenaar. De aandrijving van deze Citroën wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Achterportieren kunnen gemakkelijk beschadigd raken als ze bijvoorbeeld door de wind bij uitstappen openslaan. Dat zal niet gebeuren met de aanwezige schuifdeur achter. Tot de uitrusting behoren ook elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.

Het navigatiesysteem geeft duidelijke instructies. Zo komt u veilig en vlot aan waar u moet zijn. Met de ingebouwde airconditioning zit u altijd ontspannen achter het stuur. Met de achteruitrijcamera ziet u precies wat er achter de auto gebeurt. Stel de cruise control in op de gewenste snelheid en u rijdt comfortabel en zuinig.

Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Bel ons dan snel om deze auto te komen bekijken.

= Bedrijfsinformatie =

prijs is exclusief btw of er moet marge vermeld staan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie