Citroen Jumper Citroen Jumper 2.2hdi-140cv 3 places L2H2 10/20 Airco-GPS-Camera

€ 19.750,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar -
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 145.251 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen 103 kW (140 pk)

Citroen Jumper Citroen Jumper 2.2hdi-140cv 3 places L2H2 10/20 Airco-GPS-Camera


€ 19.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar -
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 145.251 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GSL Motors
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Route de Mons 502
Postcode 6140
Plaats
Land België
Telefoon +32 (0)71 - 549400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gslmotors.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Citroen Jumper 2.2HDi-140cv L2H2 3 places du 13/10/2020 avec 145.251km, premier propriétaire avec suivi, Climatisation, GPS, Aide au stationnement arriére, Antidérive, Régulateur et Limiteur de vitesse...Véhicule vendu 19.750 € TVAC avec entretien complet, contrôle technique, Car-Pass et garanti 1 an par une concession officielle de la marque.Achat en crédit total possible sans acompte en 72 mois : 313,81 €/mois.Visible au garage GSL motors, route de Mons 502, 6140 Fontaine l'évêque (entre Charleroi et Binche), ouvert du lundi au vendredi de 8h30 à 18h30 et le samedi de 9h à 17h.+ de 450 véhicules de stock! Visible au même endroit et sur www.gslmotors.be.

Emissieklasse: 6

Aantal versnellingen: 6
Aantal passagiers: 3
Aantal deuren: 5

Aantal vorige eigenaren: 1
12 maanden garantie
Car-Pass aanwezig
Voertuig is schadevrij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie