Bouwjaar | 01-12-2020 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 79.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.197 cc |
Vermogen | - |
€ 22.385,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-12-2020 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 79.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.197 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto's Vanhove |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Torhoutbaan 137 |
Postcode | 8480 |
Plaats | Ichtegem |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 899627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosvanhove.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
TE KOOP:
CITROEN JUMPER L2H2 - 2.2 HDI - 103KW/140 din PK - EURO 6
Bouwjaar 12/2020
79000 km
Wit
Veel opties:
ABS
Servostuur
Centraal slot met afstandsbediening
Elektrische ramen en spiegels (inklapbaar)
Digitale airco
Navigatie
Radio - MP3 - USB
Bluetooth
Achteruitrijcamera
Licht en regensensor
Parkeerhulp achteraan (sensoren)
Driezit
Scheidingswand
Cruise control
Hill hold control
Multifunctioneel lederen stuurwiel
Luchtgeveerde chauffeurstoel
Mistlampen vooraan
Houten laadvloer met zijwandbescherming
Ingebouwde houten rekken (demonteerbaar)
Bagagedrager aluminium
Trekhaak
Eerste (Belgische) eigenaar, ongevalvrij, uit bankbeslag, nette verzorgde staat
MTM 3500 kg (=B rijbewijs), laadvermogen 1195 kg, max. sleep 2500 KG
Inclusief onderhoudsbeurt, keuring met carpass en 12 MAANDEN WAARBORG (contract Traxio), eigen service na verkoop
18500 EURO + 21% BTW = 22.385,- EURO
Interesse? Breng ons een bezoek: Autos VAnhove, Torhoutbaan 137, 8480 Ichtegem: open elke weekdag van 8 tot 18u. ook op zaterdag. Geef ons een seintje wanneer u langs komt, zo doet u geen verloren moeite.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.