vorige 228 van 9.403 volgende

Citroen Jumper L2h2 - AIRCO - CRUISE - GPS - GARANTIE

€ 22.385,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-12-2020
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 79.000 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.197 cc
Vermogen -

Citroen Jumper L2h2 - AIRCO - CRUISE - GPS - GARANTIE


€ 22.385,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-12-2020
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 79.000 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.197 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto's Vanhove
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Torhoutbaan 137
Postcode 8480
Plaats Ichtegem
Land België
GSM +32 (0)475 - 899627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autosvanhove.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

TE KOOP:

CITROEN JUMPER L2H2 - 2.2 HDI - 103KW/140 din PK - EURO 6
Bouwjaar 12/2020
79000 km
Wit

Veel opties:



ABS
Servostuur
Centraal slot met afstandsbediening
Elektrische ramen en spiegels (inklapbaar)
Digitale airco
Navigatie
Radio - MP3 - USB
Bluetooth
Achteruitrijcamera
Licht en regensensor
Parkeerhulp achteraan (sensoren)
Driezit
Scheidingswand
Cruise control
Hill hold control
Multifunctioneel lederen stuurwiel
Luchtgeveerde chauffeurstoel
Mistlampen vooraan
Houten laadvloer met zijwandbescherming
Ingebouwde houten rekken (demonteerbaar)
Bagagedrager aluminium
Trekhaak



Eerste (Belgische) eigenaar, ongevalvrij, uit bankbeslag, nette verzorgde staat
MTM 3500 kg (=B rijbewijs), laadvermogen 1195 kg, max. sleep 2500 KG

Inclusief onderhoudsbeurt, keuring met carpass en 12 MAANDEN WAARBORG (contract Traxio), eigen service na verkoop

18500 EURO + 21% BTW = 22.385,- EURO

Interesse? Breng ons een bezoek: Autos VAnhove, Torhoutbaan 137, 8480 Ichtegem: open elke weekdag van 8 tot 18u. ook op zaterdag. Geef ons een seintje wanneer u langs komt, zo doet u geen verloren moeite.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie