![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 18.165 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 49.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 18.165 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mullens Halen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Diestersteenweg 23 |
Postcode | 3545 |
Plaats | Halen |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)13 - 442180 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogroepmullens.be/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
PRACHTIGE P.LA. SIENA 435 = LUXE UITVOERING MET DE BESTE INDELING, IN UNIEKE STAAT, ZEER VEEL OPTIES EN EEN 100% AANTOONBARE KM STANDExclusieve kenmerken:- ACHTERUITRIJCAMERA- DAKAIRCO- 7-PERSOONS OP KENTEKENLet op dit is een unieke kans:DIT IS DE ALLERGOEDKOOPSTE P.L.A. SIENA 435 !!Voor deze prijs zult u nooit meer een vergelijkbare camper vinden !!Merk: P.L.A.Type: Siena 435Aantal zitplaatsen op het kenteken: 7 ZitplaatsenKilometerstand: 18165 km (historie aanwezig)Motor: Citroen Jumper 2.0 Euro6Aantal pk: 130 PKTransmissie: Handgeschakeld 6-versnellingenBrandstof: DieselEerstetoelating: 07-07-2017Afmetingen: Lengte: 6.99m Breedte: 2.32mKleur: WitInternecode: SL 300Te besturen met B Rijbewijs (normaal personenauto rijbewijs)Rechtstreeks ingekocht uit prive bezit van de (particuliere) eigenaar dus geen verhuur camper!In goede staat zonder deuken / krassen zowel van binnen als van buiten!Deze unieke P.L.A. Siena 435 is gebouwd op de vernieuwde Citroen Jumper en ze is voorzien van de nog krachtigere en zuinigere Diesel Euro 6 motor met 130 pk.
CO2-uitstoot: 177 g/km
Emissieklasse: 6
Aantal versnellingen: 6
Aantal passagiers: 7
Aantal deuren: 5
Aantal vorige eigenaren: 1
12 maanden garantie
Car-Pass aanwezig
Voertuig is schadevrij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
![Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10339/citroen-jumper.jpg)
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.