Bouwjaar | 23-10-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.622 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 1.745,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-10-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.622 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koekkoek Auto's VOF |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Blokdrukweg 5a |
Postcode | 4104 BD |
Plaats | Culemborg |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28347200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koekkoekautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2001 - nov 2003
Technische informatie
Koppel: 94 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 164 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 374 x 162 x 137 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 780 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.310 kg
Max. trekgewicht: 600 kg (ongeremd 440 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Een leuke youngtimer met een airco die er
voor zijn leeftijd gewoon goed uit ziet van
binnen en van buiten.
Deze Saxo is van bouwjaar 2001 dus heeft
al wat jaartjes ervaring, maar toch is de Citroën
een auto die voor zijn leeftijd redelijk compleet
is uitgevoerd met o.a. airco, centrale vergrendeling,
elektrische ramen, getint glas en stuurbekrachtiging.
Kunt u een youngtimer waarderen kom dan eens
kijken bij deze keurig onderhouden Saxo Furio.
APK t/m 28 april 2025
Eventueel kunnen we tegen een kleine meerprijs
de distributieriem vervangen.
= Bedrijfsinformatie =
Koekkoek Auto's is een laagdrempelig autobedrijf met een vriendelijk dorpskarakter, zonder luxe of dure verkoopafdeling, waardoor we scherpe prijzen kunnen hanteren. De technische kant wordt door ons uitbesteed en verzorgd door Bovag Garage Dijkers.
U wordt ontvangen in een ontspannen ongedwongen sfeer waar u onder het genot van een kopje koffie, thee of fris uw mogelijke nieuwe auto kunt bekijken!
Een proefrit is altijd mogelijk ook op buiten onze openingstijden, dus bel of app 06-28347200 voor een afspraak.
Wij bereken geen afleveringskosten, al onze auto's met een verkoopprijs hoger dan € 4.500,00 worden afgeleverd met minimaal zes maanden APK en zes maanden garantie. Auto's met een aankoopprijs onder de € 4.500,00 hebben geen garantie.
Inruil van 1 of meerdere voertuigen is bij ons geen probleem. Voor financiering van een auto kunt u ook bij ons terecht!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen Saxo VTS | Vive Zandvoort
In het najaar van 1999 kreeg de Citroën Saxo een moderner aangezicht. Het front werd iets strakker en ronder, wat de Saxo tot een braaf en vrolijk stadsautootje maakt. De VTS variant van de Saxo doet wat gespierder aan door uitgeklopte wielkasten, dorpelverbreders en een spoiler op de achterklep. Met twee grote ogen aan weerszijden van de kunststof grille kijkt de Saxo vol onschuld de wereld in. Maar let op: wie onschuldig is, is onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
De Citroen Saxo VTS 16v is een bommetje op wielen dat zich moeiteloos kan meten met veel duurdere GTI's en GT's. Wie een proefrit maakt, is verkocht. U bent gewaarschuwd.
Plus
- veel raceplezier per gulden
- fenomenaal goed onderstel
- zeer sterke motor
Min
- erg lichte besturing
- geen spectaculair interieur
Conclusie
Eindelijk weer een echte GTi! Geen oud rebel die nu in een maatpak zijn spierkracht aanwendt om op tijd op een afspraak te verschijnen, maar een onvervalste hooligan op wielen. Met bijtgrage remmen, een onwaarschijnlijk goed onderstel en een motor die de inzittenden echt in de stoel kan drukken is de Citroën Saxo VTS 16v de fijnste GTi van dit moment. Dankzij een bescheiden uitstraling is de VTS bovendien een auto waar niemand bezwaar tegen zal aantekenen. Dat het ongehoord leuk is gerenommeerde sportwagens volkomen voor schut te zetten, hoeft de Saxo-eigenaar er niet bij te vertellen.
Tenslotte een waarschuwing voor wie zich waagt aan een proefrit: dit is in beginsel een brave boodschappen auto, maar wie het gas één keer dieper intrapt is letterlijk en figuurlijk verkocht. De Saxo is op z'n zachtst gezegd verslavend. Daarom hierbij excuses aan alle GTi's, GSi's en CRX'en die in een grijs weekend in maart zo schaamteloos op hun nummer zijn gezet. Het moest even, in naam der wetenschap. Want alleen een Citroën racet als een Citroën!