Bouwjaar | 04-04-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.930 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 249,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-04-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.930 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Car-oké |
Contactpersoon | L. Louwsma |
Adres | Eigenhaard 21 |
Postcode | 8561 EX |
Plaats | Balk |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41629124 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.car-oke.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
i.v.m. ziekte en bedrijfsinkrimping!!!
Wil niet starten.
Mooi interieur
Zonder wielen/rest compleet
Won't start.
Beautiful interior
Without wheels/rest complete
Nu diverse opknappers 3 stuks!!!!!
Deze Citroen Saxo komt uit 2002, werd geleverd van 30-11-2001 tot 01-11-2003 en kostte toen € 11.677,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2002 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 55 kW (75 PK) en een cilinderinhoud van 1360 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 175 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,4 liter per 100 km en hij weegt 815 kg. De APK is geldig tot 20-05-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 69,50 per kwartaal.
Voor onderdelen!!!
ALLE INRUIL MOGELIJK!!!
Wil niet starten.
Mooi interieur
Zonder wielen/rest compleet
Nu € 249,=
Merk: citroen
Harde body
Wil niet starten.
Mooi interieur
Apk verlopen/20-05-2024
Mooi interieur
Zonder wielen/rest compleet
Model: saxo
Tellerstand: 206280 KM
Carrosserievorm: hatchback
Aantal deuren: 3
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 04-02-2002
Transmissie: hand geschakeld
exterieur
Achterruitverwarming
Achterruitwisser en sproeier
Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
Radio CD
Getint glas
Halogeen koplampen
Koplampen in hoogte verstelbaar
Metaalkleur
Warmtewerend glas
Van 1999 voor 249,= euro Voor de snelle beslisser.
bellen/appen op 06-41629124
Full service prijs € 4999 alle inruil is mogelijk, 06-41629124 bellen/appen!
Scherpe prijzen: Geen dure pakken en panden!
BELLEN/APPEN-GEEN MAIL!!
g.g. graag inspreken, dan bel ik u z.s.m. terug!
BIJ ONS ALTIJD INRUIL MOGELIJK,EN NOOIT AFLEVERINGSKOSTEN, dus de prijs die er bijstaat is de prijs ,ex overschrijvingskosten postkantoor.
de full service prijs is: drie maanden garantie, beurt en apk in overleg.
bellen/appen op 06-41629124
Wij zijn 6 dagen per week zeer flexibel open, maar wel altijd op afspraak!
Op Zondag altijd gesloten!
al onze prijzen zijn NETTO meeneem prijzen zonder garantie!!
WE ZIJN R.D.W ERKEND!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen Saxo VTS | Vive Zandvoort
In het najaar van 1999 kreeg de Citroën Saxo een moderner aangezicht. Het front werd iets strakker en ronder, wat de Saxo tot een braaf en vrolijk stadsautootje maakt. De VTS variant van de Saxo doet wat gespierder aan door uitgeklopte wielkasten, dorpelverbreders en een spoiler op de achterklep. Met twee grote ogen aan weerszijden van de kunststof grille kijkt de Saxo vol onschuld de wereld in. Maar let op: wie onschuldig is, is onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
De Citroen Saxo VTS 16v is een bommetje op wielen dat zich moeiteloos kan meten met veel duurdere GTI's en GT's. Wie een proefrit maakt, is verkocht. U bent gewaarschuwd.
Plus
- veel raceplezier per gulden
- fenomenaal goed onderstel
- zeer sterke motor
Min
- erg lichte besturing
- geen spectaculair interieur
Conclusie
Eindelijk weer een echte GTi! Geen oud rebel die nu in een maatpak zijn spierkracht aanwendt om op tijd op een afspraak te verschijnen, maar een onvervalste hooligan op wielen. Met bijtgrage remmen, een onwaarschijnlijk goed onderstel en een motor die de inzittenden echt in de stoel kan drukken is de Citroën Saxo VTS 16v de fijnste GTi van dit moment. Dankzij een bescheiden uitstraling is de VTS bovendien een auto waar niemand bezwaar tegen zal aantekenen. Dat het ongehoord leuk is gerenommeerde sportwagens volkomen voor schut te zetten, hoeft de Saxo-eigenaar er niet bij te vertellen.
Tenslotte een waarschuwing voor wie zich waagt aan een proefrit: dit is in beginsel een brave boodschappen auto, maar wie het gas één keer dieper intrapt is letterlijk en figuurlijk verkocht. De Saxo is op z'n zachtst gezegd verslavend. Daarom hierbij excuses aan alle GTi's, GSi's en CRX'en die in een grijs weekend in maart zo schaamteloos op hun nummer zijn gezet. Het moest even, in naam der wetenschap. Want alleen een Citroën racet als een Citroën!