Citroen Xsara Picasso Picasso 1.6i-16V Prestige
€ 2.940,-
Bouwjaar | 18-07-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.641 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-07-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.641 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Piet Bosmans |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kerkakkerstraat 24 |
Postcode | 5551 TC |
Plaats | Valkenswaard |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2040733 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 23370919 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pietbosmans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 175 x 164 cm
Wielbasis: 276 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.243 kg
Laadvermogen: 557 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 172 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Heel goed onderhouden zeer ruime met gigantische kofferruimte Citroen Picasso 1.6-16V 100 Pk met Trekhaak (1200 Kg) , Airco , Radio/CD reeds voorzien van nieuwe Distributieriem en door Citroen Dealer onderhouden .
Auto is van binnen met super clean bekleding en van buiten enkele lichte gebruikssporen ivm beroep van tuin aanleg .
APK is tot 30 Mei 2025 Belasting is per maand € 50.
= Bedrijfsinformatie =
040 2040733 OF 06 23370919 Wilt u bellen voordat u naar ons toekomt dan reserveren wij de auto voor u tijdens uw reistijd. Wilt u ook bellen voordat u naar ons toekomt, in verband met de corona regels. Dank u voor uw belangstelling.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen Xsara Picasso | Ruime voorsprong
Een gezin struint over een autoboulevard op zoek naar een nieuwe auto. De tweepersoons sportcoupeetjes lonken vader tegemoet. Maar ze vallen direct af, want de nieuwe auto moet plaats bieden aan minimaal vijf personen en een flinke hoeveelheid bagage. Tijdens het bekijken van de diverse middenklassers beginnen de kinderen uit protest te gapen. Bovendien houdt de ruimte op de achterbank van zulke auto's niet over. Het enige alternatief is een MPV, maar die hebben vaak de rijeigenschappen en de uitstraling van een container op wielen. Dan stapt het gezin bij de Citroën-dealer binnen. Daar staat de Citroën Xsara Picasso; een auto met de ruimte van een MPV en de charme van een vlot gelijnde middenklasser. Iedereen gelukkig?
De Citroen Xsara Picasso is een middelgrote MPV. Citroen is daar laat mee, maar heeft de tijd gebruikt om de kunst goed af te kijken van de concurrentie. Rijdt goed, volop ruimte.
Plus
- snel en zuinig
- ergonomisch goed doordacht
- stil en comfortabel
Min
- lastig inleggen 2e versnelling
- geen toerenteller
Conclusie
De Citroën Xsara Picasso behoort tot de meer recent geïntroduceerde ruimteauto's. Citroën had meer bedenktijd en heeft een aantal slimmigheden naar goed Aziatisch voorbeeld simpelweg afgekeken. Dat resulteert in een echte familieauto die even veel rekening houdt met de bestuurder als met de inzittenden.
Dankzij een motor die zeer respectabele prestaties biedt bij een laag verbruik, wordt ook rekening gehouden met het huishoudbudget. Na drie dagen rijden geeft de auto een gevoel van Japans vernuft met Citroën's eigenzinnigheid. Juist dat geeft de auto nu een ruim(t)e voorsprong op de concurrentie (Ivo Kroone).