Bouwjaar | 2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.866 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.866 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Walco |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Overspoor 8 |
Postcode | 1688 JG |
Plaats | Nibbixwoud |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19991708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autowalco.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Keurige en zeer goed rijdende Dacia Duster 1.2 TCe
bouwjaar 2015 ,apk 4-2025 met slechts 146,000 km met onderhoudsboekje
sportief uiterlijk met zijn licht metalen velgen
roofrail, speciale uitvoering met 4 elektrische ramen, centrale vergrendeling op afstand bediening
stuurbekrachtiging ,digitale audio installatie
in maart van dit jaar is er alleen al aan 2000 euro onderhoud aan gepleegd.
diverse rekeningen van laatste onderhoud zit erbij.
Inruil is altijd mogelijk
wij rekenen "geen"afleveringskosten
kijk op autowalco.nl voor meer informatie
wij hanteren vaste lage prijzen, AUB dus niet vragen naar de laagste prijs.
Of bel 0229-785755 - 06-19991708
Overspoor 8 1688 JG Nibbixwoud
Wij zijn een autobedrijf die al meer dan 25 jaar actief is in het verkopen en inkopen van auto`s ,caravans en campers.
Doordat wij rechtstreeks van de dealer kopen zijn dit meestal auto`s die keurig onderhoud hebben gehad en meestal een gunstige km stand. dit is in uw voordeel
U kunt vrijblijvend een kijkje nemen in onze ruime showroom met een grote keuze van groot tot klein,vanaf 500 euro tot 14.500 , van jong tot oud, keuze genoeg.
Graag wel even van tevoren een afspraak maken want vanwege flexibele openingstijden zijn wij niet altijd geopend.
Wij zijn gevestigd op het Overspoor 8
1688 JG Nibbixwoud
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.