Bouwjaar | 08-01-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.408 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.408 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Leeuwarden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mercuriusweg 2A |
Postcode | 8938 AR |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28287779 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autobedrijfleeuwarden.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Daihatsu Cuore 1.0 Trend
- Kenteken: 58-GTJ-7
- Merk: Daihatsu
- Model: Cuore
- Tellerstand: 158408 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 998 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: 1KR
- Vermogen: 51 kW / 69pk
- Ledig gewicht: 740 kg
- Max. trekgewicht: 600 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 4.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Hoogte: 1530 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 51 - 55 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Exterieur
- Achterruitwisser
- Bumpers in carrosseriekleur
- Getint glas
Infotainment
- Radio CD speler
Interieur
- Achterbank neerklapbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Autobedrijf Leeuwarden
Mercuriusweg 2a
8938 AR Leeuwarden
Tel: 06-28287779
E-mail: info@autobedrijfleeuwarden.com
Autobedrijf Leeuwarden
Mercuriusweg 2a
8938 AR Leeuwarden
Tel: 06-28287779
E-mail: info@autobedrijfleeuwarden.com
autobedrijfleeuwarden.com
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Daihatsu Cuore | Goed nieuws
Geachte lezer, Ik schrijf u met goed nieuws. Daihatsu introduceert de nieuwe Cuore. De nieuwe telg claimt een uitzonderlijk laag verbruik en toch prima prestaties. Bovendien belooft Daihatsu's instapmodel een rijkere uitrusting dan ooit en toch een lagere prijs. De Autozine-redactie heeft de Cuore daarom voor u getest.
De nieuwe Daihatsu Cuore is nog zuiniger en nog ruimer dan de voorgaande generaties. Nu ook vlot en comfortabel. Als vanouds is de Cuore uiterst voordelig in aanschaf en gebruik. Betrouwbaar.
Plus
- vlot en zuinig
- veel binnenruimte
- voelt volwassen en solide
Min
- gevoelloos schakelen
- matige wegligging
- alleen als 5-deurs
Conclusie
De nieuwe Daihatsu Cuore is letterlijk om over naar huis te schrijven. Met de nieuwe Cuore heeft Daihatsu een sterke troef in handen. Volgens fabrieksopgave is dit de zuinigste benzineauto van dit moment. In de praktijk is het beloofde verbruik echter lastig te realiseren, maar de Cuore is wel degelijk bijzonder zuinig. Bovendien is de auto vlot en comfortabel.
Daarnaast is de Cuore uitzonderlijk ruim. Achterin biedt de Cuore meer ruimte dan alle andere kleintjes. Zelfs veel grotere auto's bieden minder ruimte op de achterbank dan de nieuwe Cuore. Tenslotte heeft de Cuore een leuke vormgeving, keurige afwerking en een nette prijs. Goed nieuws dus!