Bouwjaar | 23-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.885 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.885 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Theo Klaassen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksweg 177- 179a |
Postcode | 6581 EK |
Plaats | Malden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3580523 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.theoklaassen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug 2007 - jan 2010
Modelcode: L276
Technische informatie
Koppel: 94 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 36 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,1 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 347 x 148 x 153 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 750 kg
Laadvermogen: 500 kg
GVW: 1.250 kg
Max. trekgewicht: 600 kg (ongeremd 250 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 51 - € 55 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn rijklare prijzen inclusief een nieuwe APK keuring. Wij hanteren GEEN afleveringskosten. Bovendien staan wij in voor de juistheid van de vermelde bouwjaren en kilometerstanden.
Levenslang gratis apk op alle bij ons gekochte en onderhouden auto's!
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Theo Klaassen BV niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Daihatsu Cuore | Goed nieuws
Geachte lezer, Ik schrijf u met goed nieuws. Daihatsu introduceert de nieuwe Cuore. De nieuwe telg claimt een uitzonderlijk laag verbruik en toch prima prestaties. Bovendien belooft Daihatsu's instapmodel een rijkere uitrusting dan ooit en toch een lagere prijs. De Autozine-redactie heeft de Cuore daarom voor u getest.
De nieuwe Daihatsu Cuore is nog zuiniger en nog ruimer dan de voorgaande generaties. Nu ook vlot en comfortabel. Als vanouds is de Cuore uiterst voordelig in aanschaf en gebruik. Betrouwbaar.
Plus
- vlot en zuinig
- veel binnenruimte
- voelt volwassen en solide
Min
- gevoelloos schakelen
- matige wegligging
- alleen als 5-deurs
Conclusie
De nieuwe Daihatsu Cuore is letterlijk om over naar huis te schrijven. Met de nieuwe Cuore heeft Daihatsu een sterke troef in handen. Volgens fabrieksopgave is dit de zuinigste benzineauto van dit moment. In de praktijk is het beloofde verbruik echter lastig te realiseren, maar de Cuore is wel degelijk bijzonder zuinig. Bovendien is de auto vlot en comfortabel.
Daarnaast is de Cuore uitzonderlijk ruim. Achterin biedt de Cuore meer ruimte dan alle andere kleintjes. Zelfs veel grotere auto's bieden minder ruimte op de achterbank dan de nieuwe Cuore. Tenslotte heeft de Cuore een leuke vormgeving, keurige afwerking en een nette prijs. Goed nieuws dus!