Daihatsu Sirion 2 1.3-16V Comfort Automaat | Airco | Elek. ramen | Zeer nette auto | Aantoonbaar lage KM stand | NAP

€ 7.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-12-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 34.168 km
Deuren 5
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.298 cc
Vermogen 65 kW (89 pk)

Daihatsu Sirion 2 1.3-16V Comfort Automaat | Airco | Elek. ramen | Zeer nette auto | Aantoonbaar lage KM stand | NAP


€ 7.450,-

Algemeen

Bouwjaar 01-12-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 34.168 km
Deuren 5
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.298 cc
Vermogen 65 kW (89 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf P. Troost & Zn
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Giessenweg 70-72
Postcode 3044 AM
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 4264546 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.troostautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2005 - jul 2010

Technische informatie
Koppel: 120 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 363 x 167 x 155 cm
Wielbasis: 243 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 930 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 350 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)

= Bedrijfsinformatie =

VOOR VIDEO ADVIES KUNT U BELLEN MET HET ALGEMENE TELEFOONNUMMER, WIJ NEMEN DAN CONTACT MET U OP !

LET OP: navigeer naar Schuttevaerweg 39 om onze locatie Rotterdam goed te bereiken en te kunnen parkeren.Autobedrijf P.Troost & Zonen uw Kia en Daihatsu dealer met méér dan 40 jaar ervaring!
ZZP'ers / ONDERNEMERS OPGELET!! SOEPELE ACCEPTATIE FINANCIAL LEASE !!
Tevens bieden wij +/- 500 occasions aan met BOVAG garantie en N.A.P!
Financieren is geen probleem, en is ter plekke geregeld!
Dit kan al vanaf €35,- per maand. Zie voor meer info www.troostautos.nl
Mail voor meer informatie naar rotterdam@autobedrijf-troost.nl of bel naar 010-4264546 Specificatie en/of invoerfouten voorbehouden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Daihatsu Sirion | Groots geworden door klein te blijven

Wanneer iemand vraagt om advies bij de keuze van een auto, komt dat advies na enige omzwervingen en irrelevante details uiteindelijk vrijwel altijd op hetzelfde uit: de meest recente auto in zijn klasse is vaak ook de beste. De fabrikant heeft immers naar de markt gekeken en introduceert alleen een nieuwe auto als die zich positief kan onderscheiden van de concurrentie. Recentelijk onderging de Daihatsu Sirion een ingrijpende facelift die de auto niet tot een nieuwkomer maakt, maar wel een grote verbetering betekent. Is de Daihatsu Sirion een frisse nieuwkomer of een geduchte veteraan?

Autotest | Daihatsu Sirion Groots geworden door klein te blijven

De Daihatsu Sirion onderscheidt zich met een fris uiterlijk, sublieme motor en rijke uitrusting. Daarom voelt de auto grootser dan hij eigenlijk is. Probleemloos en slim.

Plus

  • prima prijs/prestatie verhouding
  • snel en zuinig
  • gedurfd en onderscheidend uiterlijk

Min

  • speling versnellingspook
  • stuurwiel niet verstelbaar
  • geen bevestigings-ogen in bagageruimte

Conclusie

Met de recente facelift is de Daihatsu Sirion weer helemaal van deze tijd. De Sirion heeft letterlijk en figuurlijk een eigen gezicht. Als het om techniek gaat biedt Daihatsu met de Sirion veel waar voor het geld. Dat komt terug in een sublieme motor, een complete standaarduitrusting, hoog veiligheidsniveau en een voor deze klasse zeer hoogstaande afwerking.

Het goede gevoel dat de Sirion tijdens het verblijf bij de redactie wist te geven, wordt bevestigd door respondenten van de Autozine-auto-enquête die zonder uitzondering zeer positief zijn over de betrouwbaarheid en dealers van Daihatsu. Daihatsu weet precies waarin het sterk is en maakt de kleine auto's daarom bij iedere generatie grootser.

Deel deze advertentie