Bouwjaar | 22-08-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.839 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.298 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
€ 2.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-08-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.839 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.298 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kappee |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Geelhoornstraat 9a |
Postcode | 2172 BC |
Plaats | Sassenheim |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34586887 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kappee.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 167 x 155 cm
Wielbasis: 243 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 915 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Als geen ander munten de Japanse autofabrikanten uit in de toepassing van hoogwaardige materialen en intelligente systemen. Dat merkt u ook bij een auto als deze Daihatsu Sirion 2. De aandrijving van deze Daihatsu wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook getint glas, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor horen tot de voorzieningen op deze auto.
In een auto als deze mag u ook airconditioning verwachten.
Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Grijp dan uw kans en plan direct online een proefrit.Deze Daihatsu Sirion 2 komt uit 2007, werd geleverd van 01-07-2006 tot 01-07-2010 en kostte toen € 13.141,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2007 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 64 kW (87 PK) en een cilinderinhoud van 1298 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 170 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,8 liter per 100 km en hij weegt 915 kg. De APK is geldig tot 22-08-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 91,17 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn gevestigd aan de geelhoornstraat 9a te Sassenheim 2172 BC
Openingstijden:
Maandag tot vrijdag van 10.00 tot 17.00
Zaterdag van 10.00 tot 16.00
(bezichtiging ook s`avonds op afspraak)
Tell: 0252 214141 Mob: 06 34 58 68 87
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om te bellen voor uw komst.
Altijd 50/60 auto s op voorraad staan
Onze auto s worden nagekeken, alvorens ze u worden
aangeboden. En geen afleverings kosten.
KIJKT OOK NAAR ONZE ANDREN AUTO`S OP WWW.KAPPEE.NL
Ook voor inruil en inkoop kunt u bij ons terecht
Het regelen van een verzekering bij aankoop kunt bij ons terecht.
Makkelijk bereikbaar vanaf de A44 afslag 3 een km
Kom vrijblijvend een kijkje bij ons nemen koffie,thee staan altijd klaar!!!!!
Nu ook op twitter http://twitter.com/WKappee
WIJ ZIJN EEN RDW ERKEND AUTOBEDRIJF
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Daihatsu Sirion | Groots geworden door klein te blijven
Wanneer iemand vraagt om advies bij de keuze van een auto, komt dat advies na enige omzwervingen en irrelevante details uiteindelijk vrijwel altijd op hetzelfde uit: de meest recente auto in zijn klasse is vaak ook de beste. De fabrikant heeft immers naar de markt gekeken en introduceert alleen een nieuwe auto als die zich positief kan onderscheiden van de concurrentie. Recentelijk onderging de Daihatsu Sirion een ingrijpende facelift die de auto niet tot een nieuwkomer maakt, maar wel een grote verbetering betekent. Is de Daihatsu Sirion een frisse nieuwkomer of een geduchte veteraan?
De Daihatsu Sirion onderscheidt zich met een fris uiterlijk, sublieme motor en rijke uitrusting. Daarom voelt de auto grootser dan hij eigenlijk is. Probleemloos en slim.
Plus
- prima prijs/prestatie verhouding
- snel en zuinig
- gedurfd en onderscheidend uiterlijk
Min
- speling versnellingspook
- stuurwiel niet verstelbaar
- geen bevestigings-ogen in bagageruimte
Conclusie
Met de recente facelift is de Daihatsu Sirion weer helemaal van deze tijd. De Sirion heeft letterlijk en figuurlijk een eigen gezicht. Als het om techniek gaat biedt Daihatsu met de Sirion veel waar voor het geld. Dat komt terug in een sublieme motor, een complete standaarduitrusting, hoog veiligheidsniveau en een voor deze klasse zeer hoogstaande afwerking.
Het goede gevoel dat de Sirion tijdens het verblijf bij de redactie wist te geven, wordt bevestigd door respondenten van de Autozine-auto-enquête die zonder uitzondering zeer positief zijn over de betrouwbaarheid en dealers van Daihatsu. Daihatsu weet precies waarin het sterk is en maakt de kleine auto's daarom bij iedere generatie grootser.