Daihatsu Sirion 2 1.3-16V Sport | Airco | 1e eigenaar |

€ 3.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-01-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 151.709 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.298 cc
Vermogen 65 kW (89 pk)

Daihatsu Sirion 2 1.3-16V Sport | Airco | 1e eigenaar |


€ 3.950,-

Algemeen

Bouwjaar 06-01-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 151.709 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.298 cc
Vermogen 65 kW (89 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Luth-Tangenberg B.v. (Erica en Zwartemeer)
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Verlengde Vaart ZZ 82
Postcode 7887 EP
Plaats Erica
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 301403 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.luthtangenberg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2005 - jul 2010

Technische informatie
Koppel: 120 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 363 x 167 x 155 cm
Wielbasis: 243 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 915 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 350 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

Deze Sirion hebben wij destijds nieuw geleverd en altijd in onderhoud gehad. De Sirion is veel ruimer dan je zal schatten en rijdt met zijn 1.3 liter 4 cilinder motor heel prima. Kwalitatief zijn dit uitstekende auto's. Hij heeft door de jaren wel een krasje en een deukje opgelopen, maar beslist niks ernstigs welke de pret zal mogen bederven.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Daihatsu Sirion | Groots geworden door klein te blijven

Wanneer iemand vraagt om advies bij de keuze van een auto, komt dat advies na enige omzwervingen en irrelevante details uiteindelijk vrijwel altijd op hetzelfde uit: de meest recente auto in zijn klasse is vaak ook de beste. De fabrikant heeft immers naar de markt gekeken en introduceert alleen een nieuwe auto als die zich positief kan onderscheiden van de concurrentie. Recentelijk onderging de Daihatsu Sirion een ingrijpende facelift die de auto niet tot een nieuwkomer maakt, maar wel een grote verbetering betekent. Is de Daihatsu Sirion een frisse nieuwkomer of een geduchte veteraan?

Autotest | Daihatsu Sirion Groots geworden door klein te blijven

De Daihatsu Sirion onderscheidt zich met een fris uiterlijk, sublieme motor en rijke uitrusting. Daarom voelt de auto grootser dan hij eigenlijk is. Probleemloos en slim.

Plus

  • prima prijs/prestatie verhouding
  • snel en zuinig
  • gedurfd en onderscheidend uiterlijk

Min

  • speling versnellingspook
  • stuurwiel niet verstelbaar
  • geen bevestigings-ogen in bagageruimte

Conclusie

Met de recente facelift is de Daihatsu Sirion weer helemaal van deze tijd. De Sirion heeft letterlijk en figuurlijk een eigen gezicht. Als het om techniek gaat biedt Daihatsu met de Sirion veel waar voor het geld. Dat komt terug in een sublieme motor, een complete standaarduitrusting, hoog veiligheidsniveau en een voor deze klasse zeer hoogstaande afwerking.

Het goede gevoel dat de Sirion tijdens het verblijf bij de redactie wist te geven, wordt bevestigd door respondenten van de Autozine-auto-enquête die zonder uitzondering zeer positief zijn over de betrouwbaarheid en dealers van Daihatsu. Daihatsu weet precies waarin het sterk is en maakt de kleine auto's daarom bij iedere generatie grootser.

Deel deze advertentie