Bouwjaar | 25-01-2000 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.109 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.296 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
€ 2.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-01-2000 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.109 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.296 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUTOMOTIVE DIJKMAN |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwe havenweg 51G 51 |
Postcode | 1216 BL |
Plaats | Hilversum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22863066 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automotive-dijkman.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 205/70 R15
Acceleratie (0-100): 18,8 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 385 x 156 x 172 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 1.560 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 222 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik in de stad: 11,6 l/100km (1 op 8,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
GRAAG BELLEN BETER DAN MAILEN, OF STUUR WHATSAPP GRAAG, KOM LANGS KOFFIE STAAT KLAAR.
INRUIL MOGELIJK TEGEN HANDELS PRIJS!
NL: Graag vooraf bellen voor bezichtiging en/of vragen Op mail reageren wij niet!
EN: Please call in advance for viewing and / or questions We do not respond by mail!
BS: Kao i pozvati pred za gledanje i / ili pitanja Na mail mi ne reagiraju!
PL: Jak zadzwonic z wyprzedzeniem do ogladania i / lub pytania Na maila nie reaguja!
website:
www.automotive-dijkman.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Daihatsu Terios | Durfal
Menigeen zou graag een SUV (Sports Utility Vehicle) willen bezitten. Maar de hoge aanschafprijs en dito kilometerkosten vormen een obstakel. Wie toch een dergelijke luxe terreinauto durft aan te schaffen wordt uitgemaakt voor asociaal. Daihatsu biedt naar eigen zeggen de oplossing: de nieuwe Terios is voordelig, zuinig en compact. Is dit het moment om de sprong te wagen?
Daihatsu, de specialist op het gebied van kleine auto's, introduceert een kleine SUV. Helaas is de Terios een concessie tussen terreinwaardigheid en rijeigenschappen op de openbare weg. Kies voor 2wd
Plus
- geslaagde vormgeving
- zeer ruim
- kan echt off-road
Min
- luidruchtige en matig presterende motor
- zijwindgevoelig
- onrustig rijgedrag
Conclusie
Gezien de lange historie van het merk mag Daihatsu welhaast een expert worden genoemd op het gebied van terreinauto's. Het is daarom jammer dat de fabrikant geen duidelijk doel voor ogen had met de Terios.
De compacte SUV presteert heel behoorlijk in het terrein, maar voor de bruikbaarheid op de openbare weg zijn diverse concessies gedaan aan de terreinwaardigheid. Omgekeerd is de Terios bijzonder ruim en praktisch, maar doen de off-road capaciteiten afbreuk aan het comfort.
De slimme keuze is daarom de tweewielaangedreven uitvoering. Daarmee levert Daihatsu een aantrekkelijk vormgegeven SUV die opmerkelijk veel ruimte biedt tegen een scherpe prijs. Niet alleen de aanschafprijs is dan veel lager dan die van andere SUV's. De kilometerprijs is al even gunstig, waarmee een lang gekoesterde SUV-droom eindelijk werkelijkheid kan worden.