![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 24-10-2003 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.625 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.298 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 2.695,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-10-2003 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.625 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.298 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Spijkstra |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Midsbuorren 22 |
Postcode | 9003 LB |
Plaats | Warten |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55756906 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfspijkstra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/70 R15
Acceleratie (0-100): 16,1 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 385 x 156 x 172 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.005 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.550 kg
Max. trekgewicht: 1.350 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Autobedrijf Spijkstra is gespecialiseerd in de in- en verkoop van occasions.
Onze auto's worden aangeboden tegen scherpe netto meeneem prijzen.
Inruil is altijd mogelijk, voor een exacte waardebepaling kunt u ons bellen of mailen.
Wij kunnen ter plaatse uw aangekocht voertuig te naam stellen!
Autobedrijf Spijkstra
Midsbuorren 22
9003 LB Warten
Graag even een telefoontje voor dat u vertrekt, zo weet u zeker dat de betreffende auto nog beschikbaar is...
Heeft u nog vragen of wilt u een afspraak maken belt u met:
Marten-Sjoerd Spijkstra 0655756906
Disclaimer: Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Er kunnen dan ook geen rechten aan deze advertentie worden ontleend. Vertrouwt u daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Daihatsu Terios | Durfal
Menigeen zou graag een SUV (Sports Utility Vehicle) willen bezitten. Maar de hoge aanschafprijs en dito kilometerkosten vormen een obstakel. Wie toch een dergelijke luxe terreinauto durft aan te schaffen wordt uitgemaakt voor asociaal. Daihatsu biedt naar eigen zeggen de oplossing: de nieuwe Terios is voordelig, zuinig en compact. Is dit het moment om de sprong te wagen?
![Autotest | Daihatsu Terios Durfal](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/192/daihatsu-terios.jpg)
Daihatsu, de specialist op het gebied van kleine auto's, introduceert een kleine SUV. Helaas is de Terios een concessie tussen terreinwaardigheid en rijeigenschappen op de openbare weg. Kies voor 2wd
Plus
- geslaagde vormgeving
- zeer ruim
- kan echt off-road
Min
- luidruchtige en matig presterende motor
- zijwindgevoelig
- onrustig rijgedrag
Conclusie
Gezien de lange historie van het merk mag Daihatsu welhaast een expert worden genoemd op het gebied van terreinauto's. Het is daarom jammer dat de fabrikant geen duidelijk doel voor ogen had met de Terios.
De compacte SUV presteert heel behoorlijk in het terrein, maar voor de bruikbaarheid op de openbare weg zijn diverse concessies gedaan aan de terreinwaardigheid. Omgekeerd is de Terios bijzonder ruim en praktisch, maar doen de off-road capaciteiten afbreuk aan het comfort.
De slimme keuze is daarom de tweewielaangedreven uitvoering. Daarmee levert Daihatsu een aantrekkelijk vormgegeven SUV die opmerkelijk veel ruimte biedt tegen een scherpe prijs. Niet alleen de aanschafprijs is dan veel lager dan die van andere SUV's. De kilometerprijs is al even gunstig, waarmee een lang gekoesterde SUV-droom eindelijk werkelijkheid kan worden.