Bouwjaar | 28-08-2001 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.557 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 1.298 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2001 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.557 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 1.298 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kaya Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 10 |
Postcode | 6604 BV |
Plaats | Wijchen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20229231 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kaya-autos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 862 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 350 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3765 x 1620 x 1580 cm
Wielbasis: 236 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Rijdt en schakelt goed
Inruil mogelijk
= Bedrijfsinformatie =
-Inruil altijd mogelijk!
- Wij zijn 6 dagen in de week geopend van 10.00 t/m 17:00 uur
--Wij maken exportdocumenten We make exportdocuments Wir erstellen exportdokumente
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Daihatsu YRV | Nieuwbouw
Ze verzinnen wat, die Japanners. YRV staat voor "Young Recreational Vehicle". Met deze auto wil Daihatsu een nieuw marktsegment bereiken en wel dat van de jonge bestuurder met actief leven. Is de YRV de nieuwste gimmick van een over actieve marketing afdeling of bouwt Daihatsu een nieuw segment voor zichzelf?
De YRV ziet er leuk uit, biedt veel binnenruimte, rijdt aardig en is vooral zeer vriendelijk voor de portemonnee. Daarmee geeft Daihatsu een welkome en eigen invulling aan het concept MPV.
Plus
- vlot en zuinig
- veel ruimte voorin
- originele vormgeving
Min
- geen klokje, geen hoedenplank
- matige wegligging
- voelt gammel
Conclusie
Het lijkt de ultieme droom: een compleet nieuw marktsegment bouwen en dat als enige uitbaten. BMW en Ford lukte het niet met de SAV (Sports Activity Vehicle). Net zo goed creëert Daihatsu geen Young Recreational segment met de YRV.
Het maakt de auto er niet minder origineel en praktisch mee. De YRV ziet er leuk uit, biedt veel binnenruimte, rijdt aardig en is vooral zeer vriendelijk voor de portemonnee.