Fiat 500c 0.9 TwinAir Lounge 86 Pk Airco Leer Nap

€ 5.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-07-2011
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 158.946 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Fiat 500c 0.9 TwinAir Lounge 86 Pk Airco Leer Nap


€ 5.450,-

Algemeen

Bouwjaar 13-07-2011
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 158.946 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Hengelo
Contactpersoon V.Inanir
Adres Sloetsweg 116a
Postcode 7557 HR
Plaats Hengelo Ov
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53576157 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrumhengelo.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 355 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.385 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal

Bovengenoemde prijs 5.450,- euro is 'meeneemprijs' zonder inruil (zie de voorwaarden op onze website).

Nationale Auto Pas.

Niet rokers auto.

Origineel Nederlandse auto.

Auto heeft distributie ketting.

Aantal eigenaren: 2

Aantal sleutels: 2

= Bedrijfsinformatie =

Uiterste prijs is de 'vanaf prijs'.
Biedingen onder de 'vanaf prijs' wordt niet op gereageerd!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat 500C | Tussen klassiek en modern

Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?

Autotest | Fiat 500C Tussen klassiek en modern

De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.

Plus

  • innemend uiterlijk
  • uitstekend weggedrag
  • modern infotainment-systeem

Min

  • matige prestaties
  • beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
  • zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl

Conclusie

Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.

Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...

Deel deze advertentie