Fiat 500c 0.9 TwinAir Lounge Interscope HiFi, Xenon

€ 6.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-06-2011
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.533 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Fiat 500c 0.9 TwinAir Lounge Interscope HiFi, Xenon


€ 6.950,-

Algemeen

Bouwjaar 18-06-2011
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.533 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Wijma
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Uranusweg 2
Postcode 8938 AJ
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2121314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autowijma.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2010 - jan 2014

Technische informatie
Koppel: 145 Nm
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 355 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.385 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf

Over de populariteit van de Fiat 500 valt niet te twisten. Inmiddels zijn al ruim 1.5 miljoen stuks gebouwd. De 86 pk sterke 0.9-liter tweecilinder produceert dat nostalgische geluid van de oude 500. Hij is stil en opvallend zuinig in de praktijk. Rond de 50 à 60 km/u in z'n vierde versnelling rijdt hij het lekkerst. Op de snelweg kost het geen enkele moeite om de Fiat 500 op snelheid te houden. Je hoeft nauwelijks gas te geven en dat merk je in het verbruik. Gemiddeld 1 op 20 is makkelijk haalbaar.
De hogere zitpositie van de 500 is voor veel mensen prettig en in combinatie met de grote portieren gaat instappen heel eenvoudig. Het retrokarretje is daardoor (ook) geschikt voor oudere mensen, die het klassieke rugzakje nog kennen van vroeger.
Heeft de Fiat 500 concurrentie? Je koopt hem voor zijn snoet, de mythe en de dolce vita, niet omdat hij krachtiger of handiger is. Daarvoor bestaan er andere auto's, die functionelere en saaier zijn. Welke concurrent doet je lachen wanneer je achter het stuur kruipt? Geen enkele. Met de 500 koop je ook een droom. De warmte van de zon, de geur van een espresso en de smaak van gelato duikt op zodra je de deuren opent.
Van harte welkom om deze leuke 500 eens te komen bekijken!

Kosten voor garantie en onderhoud zijn € 795,-- hiervoor leveren wij de auto inclusief 12 maand BOVAG-garantie, onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, distributieriem vervangen indien nodig, compleet gereinigd, gepoetst, indien nodig APK en 12maand Pechhulp Nederland. Deze auto is ook zonder deze kosten en dus zonder garantie te leveren. Inruil mogelijk.

= Bedrijfsinformatie =

Voor meer foto's verwijzen wij u graag door naar onze website. Ondanks de zorg die door ons a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat 500C | Tussen klassiek en modern

Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?

Autotest | Fiat 500C Tussen klassiek en modern

De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.

Plus

  • innemend uiterlijk
  • uitstekend weggedrag
  • modern infotainment-systeem

Min

  • matige prestaties
  • beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
  • zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl

Conclusie

Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.

Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...

Deel deze advertentie