Fiat 500c 0.9 TwinAir Turbo Lounge

€ 9.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-01-2015
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.614 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Fiat 500c 0.9 TwinAir Turbo Lounge


€ 9.250,-

Algemeen

Bouwjaar 28-01-2015
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.614 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Anton van den Berg
Contactpersoon A. van den Berg
Adres Veldzichtweg 4
Postcode 3851 SH
Plaats Ermelo
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 494966 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 3585 x 1627 x 1488 cm
Wielbasis: 230 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.045 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieurkleur: brown
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 195/45R16

Zeer nette en sportieve Fiat 500 C 0.9 TwinAir Turbo Lounge.

Een echte eyecatcher is deze 500 C met slechts 36614 kilometer op de teller.
De motor heeft een inhoud van 875 cc en levert dankzij de assistentie van een turbo 85 pk / 145 Nm. De "TwinAir" levert dat vermogen met groot enthousiasme. Wanneer hard wordt gereden, verhoogt de tweecilinder de pret met een rauwheid van een sportwagen, maar dan op miniatuurschaal.

De sprint van 0 naar 100 km/u duurt 11 seconden en de topsnelheid bedraagt 173 km/u. Dat zijn geen spectaculaire waarden, maar opnieuw is het de gretigheid waarmee de auto versnelt die de "TwinAir" tot een ronduit feestelijke motor maakt.
Dit is geen gewone Fiat 500, maar een "500C". Alhoewel de "C" formeel niet voor "cabriolet" staat, is dat wel een hint in die richting. De 500C is namelijk geen volwaardige cabriolet. Het dak kan (elektrisch!) worden geopend en ook de achterruit klapt weg. De metalen constructie rondom de zijruiten blijft echter staan, waardoor de 500C geen volledig cabrio-gevoel geeft. Een voordeel van de eigenzinnige dakconstructie is dat de bagageruimte altijd 182 liter meet, zowel met geopend als gesloten dak.

Vanwege het lounge-pakket is deze Cabrio voorzien van tal van opties, waaronder:
Elektrische ramen (voor), elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare kap (gedeeltelijk of volledig), centrale deurvergrendeling (met afstandsbediening), multifunctioneel stuurwiel (met audiobediening), stoelverwarming, lederen bekleding, lichtmetalen velgen, enz..enz..

= Bedrijfsinformatie =

INRUIL MOGELIJK!

Wij berekenen (zoals de meeste garages wel doen)
GEEN afleveringskosten en word deze auto indien
nodig gewoon afgeleverd met een onderhoudsbeurt en
een nieuwe APK-keuring. Ook worden al onze auto's
zowel van binnen als van buiten professioneel
gereinigd. De prijs die u bij onze advertenties
ziet staan is de prijs die u betaald (indien
anders vermeld i.v.m. garantie).
Bel of mail ons gerust als u vragen heeft over de auto's of eventuele inruilmogeijkheden (gelieve geen marktplaats biedingen)!!
Vraag ons naar de eventuele financieringsmogelijkheden, zoals financial lease (of gebruik de handige rekentool op onze

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat 500C | Tussen klassiek en modern

Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?

Autotest | Fiat 500C Tussen klassiek en modern

De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.

Plus

  • innemend uiterlijk
  • uitstekend weggedrag
  • modern infotainment-systeem

Min

  • matige prestaties
  • beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
  • zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl

Conclusie

Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.

Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...

Deel deze advertentie