Fiat 500c Twinair Turbo Collezione Cabrio | Cruise Controle | Parkeersensoren | Navigatie

€ 14.445,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-07-2018
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 52.939 km
Deuren 2
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 60 kW (82 pk)

Fiat 500c Twinair Turbo Collezione Cabrio | Cruise Controle | Parkeersensoren | Navigatie


€ 14.445,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-07-2018
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 52.939 km
Deuren 2
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 60 kW (82 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jelle Talsma Leeuwarden
Contactpersoon Harm Langeveld
Adres Saturnusweg 6
Postcode 8938 AW
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2881080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jelletalsma.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2018 - mrt 2019

Technische informatie
Koppel: 145 Nm
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 357 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.385 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket Plus (€ 495): Meerprijs € 495 o 6 maanden Jelle Talsma garantie o Gegarandeerde kilometerstand NAP o APK bij aflevering o 12 maanden Mobiliteitspas o Afleverbeurt o Gepoetst en voorzien van nieuwe matten
- Afleverpakket Comfort (€ 795): Meerprijs € 795 o 12 maanden Bovag garantie o Gegarandeerde kilometerstand NAP o APK bij aflevering o 12 maanden Mobiliteitspas o Afleverbeurt o Gepoetst en voorzien van nieuwe matten
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Vanaf 1 november 2016 worden de prijzen van onze gebruikte auto's, conform de wet Consumenten bescherming (artikel 6:193 e.v. BVV), getoond inclusief alle onvermijdbare kosten. Dit is inclusief tenaamstellingkosten, voldoende brandstof en een geldige APK Keuring. Voor aanvullende pakketten klik op onderstaande link:
www.jelletalsma.nl/afleverpakketten/
Disclaimer. Ondanks de zorg aan de correcte invoer van de gegevens van de aangeboden auto's. Kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten, omissies of onvolkomenheden in de gegevens. Een deel van de informatie wordt automatisch toegevoegd.

Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Bij het ontwerpen van de Fiat 500 C stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze 500 C is van het bouwjaar 2018. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Met het elektrisch bedienbare dak kunt u moeiteloos genieten van elke zonnige dag. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging horen tot de voorzieningen op deze auto.

Zorgeloos en geconcentreerd rijden? Het navigatiesysteem wijst de weg! Deze Fiat 500 C is voorzien van sensoren aan de achterzijde om een achteropkomend verkeer waarschuwing te geven als de afstand tussen u en een achterligger

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat 500C | Tussen klassiek en modern

Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?

Autotest | Fiat 500C Tussen klassiek en modern

De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.

Plus

  • innemend uiterlijk
  • uitstekend weggedrag
  • modern infotainment-systeem

Min

  • matige prestaties
  • beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
  • zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl

Conclusie

Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.

Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...

Deel deze advertentie