Bouwjaar | 08-06-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.204 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-06-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.204 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kleijn Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De leeuw 68 |
Postcode | 3284 KT |
Plaats | Zuid-Beijerland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57552916 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 179 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.715 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Alle technologie in de Fiat Bravo is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze Fiat wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook in hoogte verstelbare passagiersstoel, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
De cruise control zorgt voor een mooie, gelijkmatige snelheid die u zelf instelt. Dat is relaxt! Het spreekt voor zich dat u in deze auto ook airconditioning aantreft.
Een proefrit levert het overtuigende bewijs. Bel nu!
Contact:
06-57552916 ( doordeweeks en op zaterdag )
E-mail: info@kleijnautos.nl
Adres:
Kleijn Auto's
De leeuw 6
3284 XV Zuid-Beijerland.
U kunt altijd telefonisch contact opnemen voor een afspraak.
- Inruil geen probleem, u kunt uw huidige auto inruilen.
- Nieuwe APK? Wanneer de APK bijna verloopt, kan er in overleg altijd een nieuw APK op de auto.
Garantie
Geen garantie voor voertuigen onder de 2000euro
Garantie bespreekbaar bij voertuigen boven de 2000euro
OPENINGSTIJDEN:
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 8:30 - 17:30
Woensdag: 8:30 - 17:30
Donderdag: 8:30 - 17:30
Vrijdag: 8:30 - 17:30
Zaterdag: 10:00 - 14:00
Zondag: GESLOTEN
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Bravo | Bravo voor de Bravo
Fiat: "de Bravo is nu ook verkrijgbaar met een revolutionaire motor die sterk en toch heel zuinig is. Die moet Autozine echt testen!" Fiat-koper: "ik wil een Bravo aanschaffen, maar werkt die T-Jet techniek van Fiat echt?" Fiat fanclub: "wanneer wordt de nieuwe T-Jet motor beproefd?" Hierbij, op veler verzoek, alsnog de Fiat Bravo 1.4 T-Jet.
De Fiat Bravo onderscheidt zich met aantrekkelijke vormgeving en een scherpe prijs. De rijeigenschappen zijn gemiddeld. De 1.4 T-Jet motor juist bovengemiddeld goed.
Plus
- geslaagde vormgeving
- vlotte en zuinige 1.4 T-Jet motor
- handig (maar niet perfect) Blue & Me systeem
Min
- Blue & Me bepaald niet foutloos
- onoverzichtelijk (vooral achter)
Conclusie
De Fiat Bravo moet concurreren in het felst bevochten segment van de markt waar de Volkswagen Golf en Opel Astra de dienst uitmaken. Gelukkig weet de Bravo zich goed te onderscheiden van de concurrentie. Dat begint met een aantrekkelijke vormgeving, zowel van het exterieur als het interieur. De afwerkingskwaliteit is prima en gezien de prijs is de uitrusting riant. Blue & Me is een leuke extra, maar op details is het voor verbetering vatbaar.
De rijeigenschappen en het comfort zijn goed, maar niet bovengemiddeld. De auto remt, stuurt en schakelt naar behoren. Bijzonder is de City-stuurbekrachting, waarmee de auto in de stad desgewenst extra licht stuurt. De 1.4 T-Jet motor is een absolute aanrader. In alle omstandigheden zijn de prestaties prima, terwijl het verbruik aangenaam laag blijft. Daar is maar één woord voor: bravo!