Fiat Panda 0.9 TwinAir Lounge+ 1e eigenaar 75.000km NAP Climate control

€ 7.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-11-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 75.368 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 60 kW (82 pk)

Fiat Panda 0.9 TwinAir Lounge+ 1e eigenaar 75.000km NAP Climate control


€ 7.450,-

Algemeen

Bouwjaar 30-11-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 75.368 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 60 kW (82 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Theo Klaassen BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijksweg 177- 179a
Postcode 6581 EK
Plaats Malden
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 3580523 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.theoklaassen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • winterbanden

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2014 - feb 2019

Technische informatie
Koppel: 145 Nm
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 37 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 365 x 164 x 155 cm
Wielbasis: 230 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.455 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf

Deze auto is zojuist door ons ingeruild, een uitgebreide fotoreportage inclusief omschrijving volgt spoedig.

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn rijklare prijzen inclusief een nieuwe APK keuring. Wij hanteren GEEN afleveringskosten. Bovendien staan wij in voor de juistheid van de vermelde bouwjaren en kilometerstanden.
Levenslang gratis apk op alle bij ons gekochte en onderhouden auto's!

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Theo Klaassen BV niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat Panda | De laatste, de beste

De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...

Autotest | Fiat Panda De laatste, de beste

De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.

Plus

  • overzichtelijk en wendbaar
  • stil en zuinig
  • toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto

Min

  • merkbaar op leeftijd
  • nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
  • eenvoudige uitrusting

Conclusie

Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.

En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.

Deel deze advertentie