Bouwjaar | 05-08-1988 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.997 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 32 kW (44 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-08-1988 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.997 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 32 kW (44 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Driel Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jacubus Spijkerdreef 10 |
Postcode | 2132 PZ |
Plaats | Hoofddorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 7370115 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandrielautomotive.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 1986 - 2003
Technische informatie
Koppel: 90 Nm
Aantal cilinders: 4
Maten
Wielbasis: 217 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 791 kg
Laadvermogen: 409 kg
GVW: 1.200 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 395 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Jaap Kea
In concoursstaat gerestaureerde Fiat Panda 4x4 voor meer info neem contact op.
Van Driel Automotive! Sinds 2012 hét adres voor onderhoud en verkoop van jonge gebruikte én nieuwe auto's.
In onze showroom aan de Jacobus Spijkerdreef 10 in Hoofddorp, staan altijd rond de 120 occasions op een nieuwe eigenaar te wachten. Op dit adres is ook Van Driel Lease B.V. gevestigd. Geïnteresseerd in lease? Informeer naar de mogelijkheden van leaseconstructies voor nieuwe en 'jong' gebruikte auto's. Verder vind je onze autoverhuurafdeling 'Oscar' en de marketingafdeling op de Jacobus Spijkerdreef 10, Hoofddorp.
Voor onderhoud en reparaties ga je naar de Opaallaan 2-6 in Hoofddorp. In onze hypermoderne werkplaats staat een team van 18 technici klaar. Zij verzorgen onderhoud (mét behoud van fabrieksgarantie), klein schadeherstel en (complexere) reparaties, diagnoses, revisies en EV- onderhoud. Bovendien zorgt dit team voor het (handmatig) wassen van je auto en detailing.
Deze advertentie en de inhoud ervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat in de gehanteerde advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires zijn vermeld welke niet op deze specifieke auto aanwezig zijn.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Panda | De laatste, de beste
De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...
De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.
Plus
- overzichtelijk en wendbaar
- stil en zuinig
- toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto
Min
- merkbaar op leeftijd
- nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
- eenvoudige uitrusting
Conclusie
Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.
En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.