Bouwjaar | 30-06-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.066 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
€ 1.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.066 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H. Mostert Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graafstroomstraat 25 |
Postcode | 3044 AN |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 2622212 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mostertcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2003
Technische informatie
Koppel: 114 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 380 x 166 x 148 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 895 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.430 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 8
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Rijdt Prima Zuinig in verbruik.
* NIEUWE APK * Geldig t/m 13-10-2024
* ZUINIG IN VERBUIK *
* DISCOUNT COLLECTIE *
Prijs is op basis van Zo Meenemen.
= Bedrijfsinformatie =
Wij bieden, als autogroothandel, naast deze occasion méér voertuigen aan tegen handelsprijzen. Helaas hebben wij geen mogelijkheden tot het bieden van garantie.
Auto financieren? Ook dat is voor ons geen enkel probleem.
Voor méér informatie kunt u ons altijd even bellen, langskomen mag natúúrlijk óók.
Tevens staat er altijd een ambachtelijk vers gemaakt kopje koffie voor u klaar!
H. Mostert Cars
Graafstroomstraat 25
3044 AN Rotterdam
www.mostertcars.nl
Telefoon: 010 - 26 22 212 + WhatsApp
Email: info@mostertcars.nl
----------------------------------------------------------------------------------------- -------
VOOR PARTICULIEREN EN BEDRIJVEN IN NEDERLAND:
WIJ HEBBEN DE MOGELIJKHEID VOOR HET DIRECT TENAAMSTELLEN & VRIJWAREN VAN VOERTUIGEN
U HOEFT DUS NIET NAAR HET POSTKANTOOR!
VOOR DE EXPORT:
WIJ KUNNEN UITVOEREN VOOR EXPORT EN EXPORTPLATEN MAKEN + GROENE KAART (VERZEKERING VOOR 15 DAGEN)
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.