![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 28-10-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.494 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 2.700,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-10-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.494 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Ploegh |
Contactpersoon | A. Ploegh |
Adres | Molenweg 4 |
Postcode | 9231 HS |
Plaats | Surhuisterveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 361251 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageploegh.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2011
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 407 x 169 x 149 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.105 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 90 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 2,9 l/100km (1 op 34,5)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal
Keurige en volledig onderhouden Evo!
Geavanceerde techniek in een stijlvolle verpakking, dat is een goede omschrijving van deze Italiaan. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging horen tot de voorzieningen op deze auto.
Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. De uitrusting van deze Fiat is met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.
Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze Fiat te reserveren.
= Bedrijfsinformatie =
Inruilen doen we graag en op afspraak zijn wij geopend tot 22.00uur.
Wij vinden het prettig als u belt.
U bent van harte welkom bij ons aan de molenweg 4
0512-361251 info@garageploegh.nl
06-43530009 Whatsapp
U kunt gebruik maken van onze optiepakketten.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
U kunt gebruik maken van onze optiepakketten. LIEVER NIET MAILEN MAAR BELLEN! GARAGE PLOEGH 0512 - 36 12 51
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
![Autotest | Fiat Punto Je bent jong en je wilt wat](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3810/fiat-punto-twinair-turbo-young.jpg)
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.