Bouwjaar | 10-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.432 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Aardgas |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 2.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.432 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Aardgas |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Waai Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Marconistraat 7B |
Postcode | 3133 KL |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23375686 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dewaaiautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 16,9 s
Topsnelheid: 156 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 407 x 169 x 149 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.160 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 1.645 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 214 - € 234 per kwartaal
Deze Fiat Punto Evo komt uit 2011, werd geleverd van 01-11-2009 tot 31-12-2011 en kostte toen € 18.224,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een benzine én een cng-motor, heeft een maximum vermogen van 51 kW (69 PK) en een cilinderinhoud van 1368 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 156 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 16,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,3 liter per 100 km en hij weegt 1160 kg. De APK is geldig tot 04-07-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Inruil is mogelijk, stuur ons een email of WhatsApp met foto's van uw auto, kenteken en prijsindicatie wat u verwacht voor uw auto
Al onze auto's zijn voor de verkoop helemaal nagelopen en rijklaargemaakt. De auto's worden geheel gereinigd afgeleverd zowel interieur als exterieur.
Als u verder nog vragen heeft kunt u ons altijd bellen op 06-23375686
Wij heten u van harte welkom bij ons in de showroom!
Met vriendelijke groet,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.