Bouwjaar | 31-05-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.372 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 79 kW (108 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.372 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 79 kW (108 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ruygrok auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kanaalkade 65 |
Postcode | 1756 AD |
Plaats | 't Zand Nh |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12257604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ruygrokautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec 2007 - aug 2009
Technische informatie
Koppel: 145 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 176 x 161 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.650 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 6
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Fijne hoogzitter voorzien van lichtmetalen velgen, airco, elektrische ramen en een volledige onderhoudshistorie.
Na een technische controle werkplaats bleek dat de auto toe was aan 2 nieuwe banden en een nieuwe koppeling. Dit is dan ook al vervangen.
= Bedrijfsinformatie =
Op onze site vindt u alle afbeeldingen in hoge resolutie, ook staan hier de bijbehorende opties bij. Dit geeft u de maximale online showroom ervaring.
Al onze occasions worden, in eigen werkplaats, uitgebreid technisch gecontroleerd en waar nodig hersteld. Ook worden de vloeistoffen op niveau gebracht en zorgen we dat slijtagedelen als banden en remmen nog geruime tijd mee gaan.
Dit alles gebeurt voordat ze worden geadverteerd. Zo weten wij zeker dat het voertuig dat wij aanbieden in top conditie verkeert!
Ook bieden wij bij verkoop van een auto een rijklaar pakket aan. De voorwaarden van deze pakketten kunt u terug vinden op onze site.
Inruil en financiering is bij ons altijd mogelijk!
Ruygrok Auto's is een jonge onderneming in de Kop van Noord-Holland, die zich ten doel heeft gesteld om occasions aan te bieden voor elke doelgroep, van budget tot de jongere auto's. Op afspraak kunt u, 7 dagen per week, ook 's avonds, vrijblijvend uw keuze komen bekijken en een proefrit maken. Staat uw volgende auto niet in onze wisselende voorraad, dan gaan we graag voor u op zoek
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Sedici | Geen woorden, maar daden
Fiat belooft heel wat met de nieuwe Sedici. De auto ziet er niet alleen stoer uit, maar moet dat ook waarmaken. De Sedici zou sturen als een sportwagen, maar staat tegelijkertijd z'n mannetje in het terrein. Daarbij zou de auto goed presteren en toch zuinig omgaan met brandstof. Tenslotte claimt de Sedici de ruimte van een stationcar. Komen die woorden bekend voor? Dat kan kloppen, want de Fiat Sedici toont veel gelijkenis met de eerder geteste Suzuki SX4.
De Fiat Sedici is hoger dan een gewone auto, maar lager dan een SUV. En zo rijdt hij ook: een hoge zit en toch een prima weggedrag. Met optionele 4x4 zelfs vaardig in het terrein.
Plus
- alle voordelen van een SUV
Min
- geen van de nadelen van een SUV
Conclusie
Fiat en Suzuki hadden beide hetzelfde goede idee en bundelden de krachten om dat idee te realiseren. Suzuki noemt het eindproduct SX4, Fiat komt nu met de gelijkwaardige Sedici. Beide bieden alle voordelen van een SUV, namelijk: een hoge zit, veel binnenruimte en de veiligheid van vierwielaandrijving. Beide kennen geen van de nadelen van een SUV zoals een slechte wegligging of een hoog brandstofverbruik. Beide hebben eenzelfde prijsstelling.
Net als de eerder geteste Suzuki, maakt ook deze Fiat alle beloften waar en zijn nauwelijks echte nadelen aan de auto te vinden. Na lang zoeken zijn de beperkte verstelmogelijkheden van het stuurwiel en de verbruikscomputer die alleen het huidige verbruik weergeeft de grootste minpunten.
Daarom resteert de vraag: moet het de Suzuki of de Fiat worden? Het antwoord op die vraag is puur persoonlijk: de aankleding en uitstraling verschilt iets. En wellicht is het met de ene dealer beter zaken doen dan met de andere?