Bouwjaar | 28-02-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.004 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 7.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.004 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Spijkenisse |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stevinweg 2 |
Postcode | 3208 KM |
Plaats | Spijkenisse |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)181 - 624246 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisspijkenisse.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2012 - dec 2014
Modelcode: C344
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 183 x 163 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.291 kg
Laadvermogen: 609 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Bij het ontwerpen van de Ford C-Max stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze C-Max is van het bouwjaar 2015. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Tot de uitrusting behoren ook verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
In de zomer zit u ontspannen achter het stuur dankzij de ingebouwde airconditioning. Kilometers rijden met een exacte snelheid? Dan is de cruise control je vriend! Ook verstelbaar stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.
Zoals u mag verwachten van deze Ford C-Max is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen.
Met het bijgeleverde tellerrapport van Nationale Autopas weet u dat de kilometerstand van deze auto zuiver is. Bent u nieuwsgierig naar deze Ford C-Max? Laat het ons dan snel weten.
= Bedrijfsinformatie =
* Ivm de grote vraag naar occasions hebben wij extra interessante auto's ingekocht en hebben we tot wel 150 auto's op voorraad!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.