Bouwjaar | 01-10-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.679 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.679 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage A. Breugem & Zn |
Contactpersoon | Dhr. Breugem |
Adres | Burg van Oostenweg 7-9 |
Postcode | 2661 HN |
Plaats | Bergschenhoek |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 5212407 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragebreugem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 183 x 163 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Velours
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Kosten rijklaar maken zijn € 595,- dat is inclusief nieuwe apk, afleverbeurt , 12 maanden Bovag garantie , 1 jaar pechhulp Europa en € 30,- brandstof....
Complete Ford C-max met 150 pk , dit houd in dat deze Ford 1500kg mag trekken.
Afneembare trekhaak, navigatiesysteem , climate controle en nog veel meer.......
= Bedrijfsinformatie =
Vakgarage Breugem is een echt familiebedrijf en bevindt zich op 5 kilometer van Rotterdam. U kunt bij ons terecht voor zowel verkoop nieuw als gebruikt. Tevens hebben wij een leasemaatschappij voor het leasen van nieuwe en gebruikte geel en grijs kentekens.
In onze garage bent u van harte welkom en hier kunnen wij alle denkbare werkzaamheden aan uw auto verrichten!
Wij doen er alles aan om onze advertenties zo correct en compleet mogelijk weer te geven. Echter druk en zetfouten zijn voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.