vorige 1 van 15.847 volgende

Ford C-MAX 1.0 Titanium , navigatie + camera

€ 12.250,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-06-2019
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 156.092 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford C-MAX 1.0 Titanium , navigatie + camera


€ 12.250,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-06-2019
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 156.092 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Lamme B.V.
Contactpersoon J.Lamme
Adres Nieuw Loosdrechtsedijk 167
Postcode 1231 KS
Plaats Nieuw Loosdrecht
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 25067052 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragelamme.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 183 x 161 cm
Wielbasis: 265 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.373 kg
Laadvermogen: 552 kg
GVW: 1.925 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 735 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Ford huldigt het principe 'Go Further'. Als u zich daarin herkent, dan is deze Ford uw aandacht absoluut waard. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In deze Ford profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.

In deze C-Max vindt u niet alleen schakelaars op het stuur om het audiosysteem te bedienen en het navigatiesysteem, maar er is ook spraakbediening. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Ford zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Ook over uw schouder ziet u onderweg niet alles wat er aan de achterzijde gebeurt. Daarom heeft deze Ford C-Max een achteropkomend verkeer waarschuwing. Kleine ritjes, grote reizen - altijd een relaxte aankomst dankzij de cruise control. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer.

De Ford C-Max is uw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor u de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om u voor gevaarlijke situaties te behoeden. In druk verkeer en onoverzichtelijke situaties helpt het accident avoidance system mee om een aanrijding te vermijden.

Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een proefrit te maken. Deze Ford C-Max komt uit 2019, werd geleverd van 26-02-2018 tot 31-12-2019 en kostte toen € 33,120.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 92 kW (125 PK) en een cilinderinhoud van 998 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 187 km per uur en bereikt

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford C-Max | Opgefrist

Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.

Autotest | Ford C-Max Opgefrist

De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.

Plus

  • ruim en praktisch
  • uitstekende rijeigenschappen
  • zeer comfortabel

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.

Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.

Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.

Deel deze advertentie