Bouwjaar | 28-11-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 292.542 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 2.399,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-11-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 292.542 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Wolvega |
Contactpersoon | Tjitske de jong |
Adres | Beatrixstraat 24b |
Postcode | 8471 RK |
Plaats | Wolvega |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)561 - 614015 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 21974666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumwolvega.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb 2007 - okt 2010
Modelcode: C214
Technische informatie
Koppel: 165 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 183 x 160 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Ondanks zijn km is dit nog een prachtige auto, mooie ruime auto in de gave Titanium uitvoering!
De auto is zowel technisch als uiterlijk dik in orde, en voorzien van een nieuwe APK.
Eerlijk en goed staan bij ons hoog in het vaandel.
U kunt ons natuurlijk altijd vrijblijvend bellen of mailen voor meer info., of u komt gewoon langs!
Voordat u van huis gaat, kunt u het beste voor de zekerheid nog even bellen voor een afspraak. Om
zeker te weten dat de auto er nog is! Zou sneu zijn als u voor niets komt!
U wordt ontvangen in een ontspannen ongedwongen sfeer, en de koffie of thee staan voor u klaar.
Uiteraard is een proefrit altijd mogelijk!!
Vriendelijke groetjes,
Luit en Tjitske
Wolvega ligt vlakbij Heerenveen.
Wie weet tot gauw.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn Luit en Tjitske de Jong en nemen graag alle tijd voor uw vragen en wensen.
Sterk in Peugeot, maar ook andere merken zijn bij ons verkrijgbaar. Uiteraard leveren wij uw occasion met
complete documentatie. Autocentrum Wolvega bestaat al 40 jaar en heeft wat betreft service en onderhoud
een naam hoog te houden. Het is daarom dat onze klantenkring steeds blijft groeien.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.