Bouwjaar | 01-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.333 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 12.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.333 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Albers Zuidland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langeweg 1 |
Postcode | 3214 LJ |
Plaats | Zuidland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)181 - 453009 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 41209042 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.alberszuidland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Afleverpakketten Garage Albers Zuidland:
Basispakket (Incl.)
- Minimaal 6 maanden APK.
- Afleveringscontrole/40 punten BOVAG check.
- Schoonmaakbeurt.
- Tenaamstellingskosten.
- 3 maanden Garage Albers Zuidland garantie op de mechanische delen van de motor en versnellingsbak.
Premiumpakket (?495,-)
- Minimaal 12 maanden APK.
- Afleveringscontrole incl. klein onderhoud.
- 40 punten BOVAG check.
- Tenaamstellingskosten.
- Professionele poetsbeurt binnen/buiten.
- 1/2 tank brandstof.
- 6 maanden Garage Albers Zuidland garantie(excl. Aircosysteem).
Top Pakket (?895,-)
- Minimaal 12 maanden APK.
- Afleveringsbeurt volgens fabrieksschema.
- 40 punten BOVAG check.
- Tenaamstellingskosten.
- Professionele poetsbeurt binnen/buiten.
- Volle tank brandstof.
- Indien nodig een nieuw automatten set.
- Gratis vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden.
- Distributiesnaar word vervangen indien deze binnen een jaar of 10.000 km aan vervanging toe is (meerprijs ?150,-).
- Airco onderhoudsbeurt (t.w.v. ?129,-).
- 12 maanden complete Garage Albers Zuidland Pechhulp Europa.
- 12 maanden BOVAG garantie.
Wij adviseren u een afspraak te maken voor een bezichtig of proefrit in 1 van onze Occasions, doet u dit niet dan bestaat de kans dat we net met een verkoopgesprek bezig zijn of dat de auto mogelijk al is verkocht, op deze manier kunnen we u beter van dienst zijn! Uiteraard bent u van harte welkom.
* De optielijst is met grote zorg samengesteld. Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is. Aanbevolen is om contact op te nemen voor opties die uw beslissing bij aankoop kunnen beïnvloeden. Aan de optielijst kan geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford EcoSport | Ingeburgerd
In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?
De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.
Plus
- comfortabel
- prettige 1.0 EcoBoost motor
- modern audio, navigatie en communicatie-systeem
Min
- onhandige constructie achterklep
- blijft achter op gebied van actieve veiligheid
- weggedrag vraagt gewenning
Conclusie
Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.
De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.
Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!