Bouwjaar | 18-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 60.518 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.999 cc |
Vermogen | 335 kW (456 pk) |
€ 55.440,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 18-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 60.518 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.999 cc |
Vermogen | 335 kW (456 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Spiering & Pluym Delfgauw |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Exportweg 1 |
Postcode | 2645 ED |
Plaats | Delfgauw |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)15 - 3621580 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pluym.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2020 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 336 kW (457 PK)
Vermogen elektromotor(en): 91 kW (124 PK)
Vermogen brandstofmotor: 268 kW (364 PK)
Koppel: 825 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 10 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 200 x 178 cm
Wielbasis: 303 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.441 kg
Laadvermogen: 719 kg
GVW: 3.160 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 71 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,9 l/100km (1 op 34,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
= Bedrijfsinformatie =
U kunt ons ook bereiken via WhatsApp: +31(0)10 456 56 56. Aantrekkelijke FINANCIAL LEASE deals voor ZZP / Ondernemers, vraag naar onze leasemaatschappij Leaselabel of kijk op www.leaselabel.nl.
Voor iedere verkochte auto compenseren wij CO2 door een boom te planten via TreesforAll. Hierdoor helpen we mee met het planten van zo'n 1.000 bomen per jaar!
In plaats van Private Lease (huur) bieden wij een nieuwe vorm van leasen aan namelijk Private Buy waarbij u eigenaar wordt van de auto die u leaset. De leaseprijs is all-in met blijvende flexibiliteit en zonder beperking in kilometers. Voor meer informatie kun je terecht bij een van onze verkoopadviseurs.
Wij vragen u vriendelijk om geen onzinnige biedingen te doen, onze prijzen zijn reeds scherpe internetprijzen. Kijk voor onze aanvullende aflever- en garantie mogelijkheden op www.spiering-pluym.nl. Uiteraard leveren wij onze auto's met Nationale Auto Pas. Inruil auto, motor of camper mogelijk. Alle moeite is genomen om de informatie op onze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te gegeven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer zelf ook de zaken die uw koopbeslissing zouden kunnen beïnvloeden. OOK INKOOP AUTO'S GEZOCHT. Foreign buyers welcome: We can handle export documents and insurance.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Explorer | Slagschip
De Ford Explorer bestaat al vele jaren. Het model is echter nooit eerder in Europa geleverd, want gezien de uitstoot zou deze grote SUV hier onbetaalbaar zijn. De zesde generatie van de Explorer is echter speciaal aangepast voor een entree in Europa. Toch is hij nog even kolossaal als het Amerikaanse model. Wat is er aangepast? En maakt Fords slagschip nu wel kans in Europa?
De Ford Explorer is een extreem grote Amerikaanse SUV die is aangepast voor de Europese markt. Dankzij die aanpassingen is de Explorer relatief voordelig in aanschaf en gebruik. Levendig weggedrag.
Plus
- spectaculair snel
- prima weggedrag
- scherpe prijs
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- geen plek voor rolhoes bagageruimte
- weinig verfijnd
Conclusie
Graag hadden we de Ford Explorer helemaal afgebrand. Historisch gezien is dit een overmaats, vervuilend, op-en-top Amerikaans slagschip dat volstrekt overbodig is in Europa. Maar nee! Ford Europa heeft deze extreem grote SUV op exact de juiste punten aangepast waardoor het nu juist een slimme aanvulling is op het bestaande aanbod.
Dankzij plug-inhybride aandrijving is de Explorer (relatief) voordelig in aanschaf en gebruik, terwijl niet is ingeleverd op de prestaties. Door gebruik te maken van dezelfde materialen en uitrusting als de doorsnee modellen van Ford kon de prijs nog verder worden gereduceerd. Daarmee is de Explorer even kostbaar als een grote SUV van andere merken, terwijl deze Ford nog een slag groter is. Dankzij het aangepaste onderstel voelt deze Amerikaan zelfs meer Europees dan concurrerende modellen van Europese merken!