Bouwjaar | 20-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 145.312 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 145.312 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUTOHUIS HEIJKOOP |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noord 119 |
Postcode | 2931 SJ |
Plaats | Krimpen aan den Lek |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 3220302 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisheijkoop.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 183 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 174 x 148 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.064 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 1.675 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Eigentijdse en gedurfde styling zijn een belangrijk kenmerk van deze Ford Fiesta. Met zijn uitgesproken design onderscheidt hij zich nadrukkelijk van de massa. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Zijwaartse g-krachten worden solide opgevangen door de sportstoelen. Tot de uitrusting van deze Ford behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! Wat is de onderhoudsstatus van deze auto? U checkt het snel, simpel en overal via uw smartphone. Smakelijke subs en knisperend hoog: het high performance audiosysteem geeft elke frequentie een kwaliteitsbehandeling voor akoestisch genieten onderweg. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Ook dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, DAB ontvangst, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur zijn aan boord.
Zoals u mag verwachten van deze Ford Fiesta is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Vermoeidheidsherkenning is een systeem dat met verschillende sensoren tekenen van vermoeidheid bij de chauffeur waarneemt. Deze krijgt tijdig een waarschuwing, wat ongelukken kan voorkomen. Minder remweg, meer veiligheid: de Brake Assist haalt het beste uit het remsysteem als het erop aankomt. Met voorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
Een proefrit levert het bewijs. Neem contact op en we maken een afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.