vorige 20 van 16.082 volgende

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium|5-DEURS|AIRCO|STOELVW|

€ 6.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-11-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 88.087 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium|5-DEURS|AIRCO|STOELVW|


€ 6.750,-

Algemeen

Bouwjaar 22-11-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 88.087 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Marghich
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van IJsendijkstraat 413
Postcode 1442 LB
Plaats Purmerend
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41221422 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.marghich.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 172 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.024 kg
Laadvermogen: 531 kg
GVW: 1.555 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 560 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium

Prachtige Ford Fiesta met een 101pk sterke en zuinige 1.0 benzine motor met een kilometerstand van slechts 88.0087km!
Zeer luxe uitvoering die beschikt onder andere over Climate Control, Bluetooth, Parkeersensoren achter, Multifunctioneel Stuur, Stoelverwarming, Vooruitverwarming en nog veel meer!
Lichtmetalen velgen in nieuwstaat.
Originele boekjes en 2 sleutel aanwezig.

Deze Ford Fiesta komt uit 2013, werd geleverd van 01-11-2012 tot 30-04-2017 en kostte toen € 16.745,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2020 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 74 kW (101 PK) en een cilinderinhoud van 998 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 180 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,3 liter per 100 km en hij weegt 1024 kg. De APK is geldig tot 22-09-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.

Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden

Vraag naar de prijzen/voorwaarden!

= Bedrijfsinformatie =

Interesse in deze auto? Dan bent u van harte welkom voor een bezichtiging en eventueel een vrijblijvend proefrit OP AFSPRAAK.

Om teleurstelling te voorkomen verzoeken wij u altijd van te voren te bellen (of te mailen) voor een bezichtiging. Wij zijn van Maandag t/m Zaterdag bereikbaar.

NATIONALE AUTO PAS
De Nationale Auto Pas garandeert de kilometerstand van deze auto. U ziet dit aan het NAP-logo onder de kilometerstand.

Wij rekenen geen afleverkosten.

Elke advertentie wordt met zorg op het internet geplaatst. Mochten er toch fouten vermeld staan, dan kunnen daaraan geen rechten worden ontleend.

Wij zijn een RDW erkend bedrijf, bij ons kunt u terecht voor een nette en betrouwbare auto. Inruil van uw auto is bij ons mogelijk, echter wel tegen handels prijzen. Wij uw huidige auto vrijwaren bij inruil en uw nieuwe auto direct tenaamstellen, u hoeft hier voor niet naar het postkantoor.

Wij zijn aangesloten bij de RDW, VWE, autotrust en de Nationale Autopas.

Wij adverteren met zeer scherpe

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie