Ford Fiesta 1.3-8V Classic Stuurbekrachtiging 180000km2001

€ 799,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-04-2001
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 180.000 km
Deuren 3
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.299 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Ford Fiesta 1.3-8V Classic Stuurbekrachtiging 180000km2001


€ 799,-

Algemeen

Bouwjaar 27-04-2001
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 180.000 km
Deuren 3
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.299 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Leeuwis B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ambachtsweg 11
Postcode 3771 MG
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 16688110 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfleeuwis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R13
Acceleratie (0-100): 16,4 s
Topsnelheid: 153 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 383 x 163 x 133 cm
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 906 kg
Laadvermogen: 499 kg
GVW: 1.405 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal

Hierbij bieden wij een scherp en realistisch geprijsde Fiesta met een originele kilometerstand aan.

De APK is tot 31-10-2024 geldig, reservesleutel en Nationale Auto Pas aanwezig.

Van binnen en buiten ziet de auto er normaal netjes uit.
Er zit een barst in de voorraam (rechts bovenin) die wij zo goed als mogelijk afgebeeld hebben.

In vergelijking met een fiets is de aanschaf voordeliger en kan je gewoon lekker van de zomer je grenzen verleggen door Europa te verkennen, of je gebruikt de auto dagelijks van A naar B, of als kleine stadsauto, tja; wat kan je er eigenlijk niet mee?!

DE PRIJS VAN DE AUTO STAAT VAST EN IS HELAAS NIET ONDERHANDELBAAR.

= Bedrijfsinformatie =

Wij werken graag op afspraak, wilt u een afspraak maken neem gerust contact op met ons.
Dagelijks van 08:00 tot 17:00 , op zaterdag van 08:00 tot 15:00 , en op zondag zijn wij gesloten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie