Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanium Lease Edition Navi, PDC, ECC, staat

€ 9.245,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-09-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 58.252 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanium Lease Edition Navi, PDC, ECC, staat


€ 9.245,-

Algemeen

Bouwjaar 17-09-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 58.252 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Kerkri
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Uitingstraat 34
Postcode 5331 EJ
Plaats Kerkdriel
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40277402 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfkerkri.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 178 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 172 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.036 kg
Laadvermogen: 539 kg
GVW: 1.575 kg

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 82 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 250 - € 263 per kwartaal

Zeer nette en luxe Ford Fiesta 1.5 TDCI Titanium 5-drs. Deze Fiesta is voorzien van vele opties zoals climate control, cruise control, lichtmetalen velgen, parkeersensoren voor en achter, origineel Ford navigatiesysteem met bluetooth, voorruitverwarming, LED verlichting, en nog veel meer. De auto is afkomstig van de eerste eigenaar en is altijd bij de Ford dealer onderhouden. De laatste beurt was bij 40.782 km en de auto is APK-gekeurd t/m 17 september 2019. Deze Ford Fiesta rijdt en schakelt werkelijk als nieuw!

Heeft u interesse in deze auto bel dan even om een afspraak te maken om de auto te komen bezichtigen en eventueel een proefrit te maken.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie