Ford Fiesta Ecoboost Connected

€ 18.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar -
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen -

Ford Fiesta Ecoboost Connected


€ 18.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar -
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Geeraerts
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ninoofsesteenweg 103
Postcode 1750
Plaats Lennik
Land België
Telefoon +32 (0)2 - 5821717 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.geeraerts.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Extra opties
 
- winterpack(verwarmbare zetels, voorruitontdooïng en verwarmd stuurwiel)
- parkeerhulp achter
 
 
 
 
STANDAARD UITRUSTING
 
 
Connected
 
> Noodremwaarschuwing
> Schijfremmen voor / trommelremmen achter
> Lane Keeping System (assistentie bij overschrijding wegmarkeringen)
> My Key® programmeerbare sleutel, centrale vergrendeling met afstandsbediening
> Elektrische stuurbekrachtiging (EPAS)
> Frontale airbags voor bestuurder en passagier met uitschakelbare passagiersairbag
> Gordijnairbags
> Elektronisch Stabiliteitssysteem (ESP)
> Hill Start Assist
> Bandendruksensoren
> Gordelwaarschuwingssysteem voor de 1ste en 2de rij
> Automatische koplampen met dagrijlichten
> Cruise control met instelbare snelheidsbegrenzer
> Buitenspiegels in koetswerkkleur
> Bestuurderszetel 4-weg manueel verstelbaar (voor/achter - hoogte)
> Passagierszetel 2-weg manueel verstelbaar
> Elektrisch bedienbare ruiten vooraan
> Boordcomputer
> Ford Easy Fuel-tankvulsysteem
> Herstelkit voor lekke band
> Soft feel stuurwiel met stuurkolom in de hoogte en diepte verstelbaar
> 15" stalen velgen
> Bumpers en kleine achterspoiler in koetswerkkleur
> Achterbank (rug) neerklapbaar in 2 delen (60/40) met ISOFIX-bevestigingspunten
> Verstelbare hoofdsteunen achteraan (3 hoofdsteunen, 2 richtingen)
> Manuele airconditioning
> DAB+ radio met dubbele USB-aansluiting, SYNC2.5-technologie met Bluetooth & Voice Pass Through, Applink, Mirroring (Android Auto/Apple Carplay), stuurbediening en 6 luidsprekers, 8" aanraakscherm
> Garantie corrosiebescherming: 12 jaar
> 2 Jaar fabrieksgarantie
> Levenslange Ford Assistance (24/24u) (voorwaarden bij uw Ford-verdeler)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie