Bouwjaar | - |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Geeraerts |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ninoofsesteenweg 103 |
Postcode | 1750 |
Plaats | Lennik |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)2 - 5821717 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.geeraerts.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Extra opties
- winterpack(verwarmbare zetels, voorruitontdooïng en verwarmd stuurwiel)
- parkeerhulp achter
STANDAARD UITRUSTING
Connected
> Noodremwaarschuwing
> Schijfremmen voor / trommelremmen achter
> Lane Keeping System (assistentie bij overschrijding wegmarkeringen)
> My Key® programmeerbare sleutel, centrale vergrendeling met afstandsbediening
> Elektrische stuurbekrachtiging (EPAS)
> Frontale airbags voor bestuurder en passagier met uitschakelbare passagiersairbag
> Gordijnairbags
> Elektronisch Stabiliteitssysteem (ESP)
> Hill Start Assist
> Bandendruksensoren
> Gordelwaarschuwingssysteem voor de 1ste en 2de rij
> Automatische koplampen met dagrijlichten
> Cruise control met instelbare snelheidsbegrenzer
> Buitenspiegels in koetswerkkleur
> Bestuurderszetel 4-weg manueel verstelbaar (voor/achter - hoogte)
> Passagierszetel 2-weg manueel verstelbaar
> Elektrisch bedienbare ruiten vooraan
> Boordcomputer
> Ford Easy Fuel-tankvulsysteem
> Herstelkit voor lekke band
> Soft feel stuurwiel met stuurkolom in de hoogte en diepte verstelbaar
> 15" stalen velgen
> Bumpers en kleine achterspoiler in koetswerkkleur
> Achterbank (rug) neerklapbaar in 2 delen (60/40) met ISOFIX-bevestigingspunten
> Verstelbare hoofdsteunen achteraan (3 hoofdsteunen, 2 richtingen)
> Manuele airconditioning
> DAB+ radio met dubbele USB-aansluiting, SYNC2.5-technologie met Bluetooth & Voice Pass Through, Applink, Mirroring (Android Auto/Apple Carplay), stuurbediening en 6 luidsprekers, 8" aanraakscherm
> Garantie corrosiebescherming: 12 jaar
> 2 Jaar fabrieksgarantie
> Levenslange Ford Assistance (24/24u) (voorwaarden bij uw Ford-verdeler)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.