![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 22-09-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 83.357 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 13.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-09-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 83.357 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedr. Van Slooten Urk B.V. |
Contactpersoon | R. van Slooten |
Adres | Het Spijk 19 |
Postcode | 8321 WT |
Plaats | Urk |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 681666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.van-slooten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/60 R15
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 174 x 148 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.117 kg
Laadvermogen: 568 kg
GVW: 1.685 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 605 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Prijs is inclusief geldige APK en de wettelijke garantie
- Budget (€ 299 meerprijs): Uitgebreide vloeistof controle | Nieuwe APK | €. 15,00 brandstof | Volledige re condtionering | Tenaamstellen | Wettelijke garantie
- Premium (€ 699 meerprijs): Onderhoud volgens schema | Nieuwe APK | €. 25,00 brandstof | Volledige re condtionering | 12 maanden BOVAG garantie | Tenaamstellen
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden)
- DeLuxe (€ 999 meerprijs): Groot onderhoud | Nieuwe APK | Volle Tank | Volledige re condtionering | 12 maanden BOVAG garantie | 6 maanden verlengde garantie | 12 maanden pech hulp | Tenaamstellen
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Bosch Best Car Selection (12 maanden)
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij jou past. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Voor het pittige uiterlijk én goed gesteund zitten zorgen de sportstoelen. Verder is de Ford uitgerust met: 15 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Dankzij de spraaksturing bedien jij verschillende functies zonder jouw handen van het stuur te halen. Je rijdt snel, zuinig en zeker naar je bestemming met het navigatiesysteem. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De elektronische systemen in deze Ford helpen jou actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Bij het wisselen van rijbaan kan een dode hoek ontstaan waardoor achterliggers te dichtbij kunnen komen. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft in dat geval automatisch een signaal. De cru
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
![Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10022/ford-fiesta-10-ecoboost-hybrid-active-x-automaat.jpg)
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.